Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Selagi Saya Masih Hidup Saya Boleh Berubah – Aliff Aziz

Pelbagai kontroversi dan ujian melanda hidup penyanyi Aliff Aziz sehingga dia kini hilang arah, ‘lemas’ dalam kemurungan. Sejak dia bercerai dengan Bella Astillah, Aliff tidak lagi menjadi dirinya sendiri.

Advertisement

Ada sesetengah netizen menganggap apa yang berlaku kepada Aliff kini adalah kifarah ats segala kesilapan yang dia lakukan sebelum ini.

Aliff mengakui dia memang banyak melakukan kesilapan tetapi dia kini mahu berubah menjadi insan yang lebih baik.

Saya mengakui silap yang telah saya lakukan tapi sebagai manusia, selagi saya masih hidup saya boleh berubah. Selepas bercerai dengan Bella, saya melalui fasa bukan menjadi diri saya sendiri.

Saya rasa teramat kehilangan dan mungkin disebabkan itu saya tersilap langkah.

Advertisement

Dugaan dan kekecewaan tidak dinafikan mampu membuatkan manusia itu tersungkur. Namun, kami berharap Aliff janganlah terus tenggelam dalam kegelapan dan terus istiqamah untuk berubah.

Sumber Berita : Sinar Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. tecit

    June 27, 2019 at 11:26 am

    ni bakal jadi sewel mcm pelakon ape ke namenye tu. baring kt kubur tu. penah kawan baik dgn fouziah ghous tu. aduhaiii apekenamenye aku lupe

  2. Peah

    June 27, 2019 at 9:30 am

    DRAMA JE LEBIH AA NI

  3. damai

    June 26, 2019 at 5:30 pm

    dia tu sebenar x ada job, tu yg beria2 nak patch up dgn Bella, so biar dapat job balik, bukan nak Bella sgt pun. tahu pula selagi dia bernyawa blh berubah, dah tu gitu, knp hang g mabuk2 buat tattoo segala, jgn konon anda adalah victim. Berubah lah secara senyap dan jgn ulang lagi perangai x matang awak itu

  4. Kak Tina

    June 26, 2019 at 5:26 pm

    Tersilap langkah berkali2?. Bukannya kanak2 yg blum tahu berfikir. Buktikan dulu kamu benar2 istiqomah & berubah menjadi baik.

    • faraj

      June 26, 2019 at 5:58 pm

      pas pun janji nak sokong umno perasuah…tu pun korang masih sokong kan? apa beza yng ni? wakakkaa

  5. Mia

    June 26, 2019 at 4:44 pm

    Bodoh! Sendiri buat sendiri yg sakit jiwa. Badan besar otak kecik.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top