Written by AbangNara | November 29th, 2013

Johan As’ari dan Lana Nordin adalah 2 nama yang sedang hangat menjadi sebutan sekarang. Banyak spekulasi yang dikeluarkan oleh para pengikut dunia hiburan mengenai punca Johan jatuh hati terhadap Lana hingga sanggup mengenepikan Shila Amzah. Dari segi fizikal, memang Lana menang besar, dan dari segi hati, hanya Johan sahaja yang tahu perbezaannya.

lana nordin dan johan

Walaupun dikatakan akan berkahwin dalam masa terdekat ini, Johan As’ari masih mengambil pendekatan berhati-hati apabila bercakap mengenai cinta barunya. Satu langkah yang bijak bagi Abang Nara. Selagi belum ada ikatan sah menerusi pernikahan, lebih baik jangan cakap banyak sangat. Kata Johan kepada Media Hiburan:-

Saya bukan tak nak jawab telefon, tetapi sejak semalam saya sibuk dengan Anugerah Skrin yang akan berlangsung pada malam ini. Apa yang boleh saya katakan selagi kami belum bernikah, lana belum tentu jodoh saya.

Untuk bertunang pula, saya belum boleh beritahu lagi. Tunggulah ‘green light’ daripada keluarga. Paling penting petunjuk Allah kerana jodoh adalah rahsia daripada-Nya. Tambahan pula, sudah tiba masanya ‘timba dah cari perigi.”

lana dan johan

Walaupun mendirikan masjid adalah satu perkara yang baik, namun keputusan yang diambil hanya selepas 3 hari berjumpa adalah agak tergesa-gesa pada pandangan Abang Nara. Mungkin Johan perlu rileks dulu, tarik nafas, minta petunjuk dariNya dan fikir sedalam mungkin. Kahwin bukan sehari dua tetapi untuk selamanya. Namun kalau memang dah betul Lana Nordin pilihan hati, apa salahnya kan? Yang penting kebahagiaan menjadi milik Johan. Tak gitu?

bestbuyworld

P.S: Berjenama, dipercayai ramai, dan paling penting, harga yang ditawarkan LEBIH MURAH berbanding harga pasaran. Inilah peluang anda untuk tampil lebih cantik, menawan dan bergaya. BestBuy-World ada segalanya. Pasti anda akan berpuas hati sambil dapat berjimat. Tunggu apa lagi…Layarilah my.bestbuy-world.com atau FB BestBuyWorldMalaysia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

114 responses to Selagi Belum Nikah, Belum Tentu Lana Jodoh Saya – Johan As’ari

  1. Lawak2 says:

    Anonymous nei punya komen cam baik aje gan artis2…
    pandai tol gosip ko ye..cian2

    ~bagi johan dan lana…akk doakan yg terbaik tok korang..
    ~tok shila jgn sedih2.. klu bkn jodoh, ingat pempuan yg baik utk laki yang baik…