“Sekarang Tak Boleh Rotan & Jerit..” – Anak Dikecam Terlalu Seksi, Azhar Sulaiman Hanya Beri Teguran

Hiburan

“Sekarang Tak Boleh Rotan & Jerit..” – Anak Dikecam Terlalu Seksi, Azhar Sulaiman Hanya Beri Teguran

Sedia maklum, anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona sering menjadi tumpuan ramai di media sosial kerana cara pemakaian yang boleh dikatakan terlalu seksi.

Sedar akan kecaman yang sering diterima anak perempuannya, Azhar Sulaiman yang memegang tanggungjawab sebagai seorang bapa berkata dia hanya mampu berdoa agar anaknya itu berubah satu hari nanti.

Advertisement

Tambahannya lagi, anak yang kini sudah meningkat dewasa sudah tidak sesuai untuk dirotan mahupun dijerit, tetapi perlulah ditegur secara berhemah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azhar Sulaiman (@azharbsulaiman)

Tetapi apa saja yang kita tegur itu, bukan mudah.. saya hanya berdoa semoga dia akan cepat berubah sama macam Kaza dan Normah Damanhuri.

Melalui temubual mStar bersama pelakon yang kini sudah berusia 50 tahun itu, Azhar turut berkongsikan bahawa anak-anak tidak akan mengikuti jejak langkahnya dalam bidang seni.

Sekadar info, Leona sebelum ini pernah dikecam kerana memuat naik satu video bersama rakannya menari sambil memakai gaun ketat yang terbelah dibahagian dada.

Sememangnya apa yang dipakainya itu telah mendapat perhatian dan ramai yang menegur gadis itu agar mengingati agama serta tidak selalu memakai pakaian yang terlalu menjolok mata.

leona
6 bulan lalu

(VIDEO) Menari Terkinja-Kinja Di TikTok, Netizen Kecam Anak Azhar Sulaiman Pakai Seksi Terdedah Bahagian Dada

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

4 Comments

  1. Anonymous

    June 2, 2022 at 2:45 pm

    memanglah bodoh! orang suruh rotan masa kecik! sekarang dah jadik buluh lemang ko nak rotan memang taklah

  2. cikfendi

    June 1, 2022 at 2:06 pm

    biar lah dia dengan anaknya, yang pertikai parenting skills dia tu adakah confirm yakin dengan parenting skills diri sendiri? kalau rasanya belum tolong lah tak payah cakap macam2, cukup hanya jadikan cerita hidup mereka sebagai pengajaran n jaga saja anak sendiri atau saudara mara serta keluarga tu okurrrrr aku meluat lah dengan netizen yang tak habis2 komen aurat orang lain ni, i mean if you are a good person tak akan kau komen anak orang macam2 khanssss

    • puteri wilayah

      June 1, 2022 at 3:51 pm

      parenting skills memang main peranan besar di sini.. tapi tu la kan.. bukan komen banyak pun.. sekadar tulis SENDRI MAO INGAT..

  3. Putri Wilayah

    June 1, 2022 at 1:37 pm

    melentur buluh biar dari rebung..masa kecil kecil dulu perlu tegas dengan anak anak. dah besar ni, dah banyak lemak, nak buat apa pun tak boleh.. sendiri mao ingat..

Loading...