Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sekarang Saya Sedang Hadapi Satu Ujian Yang Hebat – Fattah Amin

Ketika ini, tidak kami nafikan nama pelakon Fattah Amin sedang dikritik dan dikecam gara-gara gosip mengatakan beliau “curang” dengan Neelofa bersama seorang pelakon wanita kacukan. Disebabkan hal itu, hubungan beliau dan Neelofa berantakan.  Ini sekaligus memusnahkan impian peminat mereka yang selama ini berharap agar Fattah dan Neelofa mempunyai jodoh bersama sehingga ke jinjang pelamin.

Advertisement

Terbaru, Fattah yang sedar dirinya sedang dihimpit kontroversi hangat, menganggap apa yang berlaku adalah salah satu ujian bergelar selebriti dan ketika ini ia adalah satu ujian hebat buat dirinya.

Pada pandangan saya setiap selebriti yang melalui fasa peningkatan akan setiasa diuji. Setiap orang akan melalui ujian berbeza dan waktu ini adalah waktu saya diuji. Apa-apa pun saya percaya untuk menjadi orang yang hebat dugaannya pasti hebat. Saya mohon semua peminat terus doakan saya terus kuat untuk melalui proses ini.

Buat masa ini, Fattah enggan mengulas lebih lanjut mengenai setiap kenyataan berkaitan hubungannya dengan Neelofa termasuk dakwaan Tania Hudson adalah orang ketiga yang hadir antara mereka.

Saya mengucapkan terima kasih kepada media yang menyokong saya selama ini. Berkenaan komen balas kenyataan Neelofa itu saya tidak mahu memanjangkan lagi isu ini.

Advertisement

Hmmph, agak sukar untuk tahu perkara sebenar dan isu akan berpanjangan juga jika Fattah Amin tidak mahu beterus-terang. Tidak mengapalah, mungkin Fattah ingin menjaga hati beberapa pihak lain.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top