Sejuk Mata Memandang, Anak Sulung Shuib Dah Pandai Jaga Ayash Afffan Di Rumah

Hiburan

Sejuk Mata Memandang, Anak Sulung Shuib Dah Pandai Jaga Ayash Afffan Di Rumah

Shuib Sepahtu baru-baru ini ada memuat naik perkembangan anak bongsungya, Ayash Affan di media sosial Instagram miliknya.

Shuib Ayyash Affan
1 year lalu

Tangguh Kongsi Wajah Ayash Affan, Shuib Elak Terkena Penyakit Ain

Advertisement

Namun, apa yang lebih menarik perhatian adalah gelagat anak sulung, Uwais Al Qarni yang tidak kekok menjaga adiknya itu di rumah.

Ujar Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad,37, dia berasa bersyukur kerana dikurniakan anak-anak yang sangat bertanggungjawab.

Dalam hantaran tersebut, Uwais dilihat sedang menepuk-nepuk belakang badan dan memujuk adiknya yang sedang menangis.

Allahuakbar, syukur di atas segala kurniaan mu ya Allah. Abang yang baik, Uwais Al Qarni. Rajin dia melayan adik kesayangan Ayash Affan.

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai pengikut media sosial usahawan air minuman BubbleBee itu tampil memuji tindakan Uwais yang saling tak tumpah wajahnya dengan Allahyarhamah Siti Sarah itu.

“Muka Uwais saling tak tumpah macam arwah ibunya. Tengok Uwais terubat rindu Shuib pada Sarah. Semoga Shuib terus kuat demi anak-anak. Hidup mesti diteruskan.” tulis seorang netizen.

Terdahulu, Allahyarhamah Siti Sarah menghembuskan nafas terakhir pada tanggal 9 Ogos 2021 yang lalu setelah beberapa hari ditidurkan akibat kekurangan oksigen disebabkan oleh penyakit wabak COVID-19.

Pemergian Siti Sarah telah meninggalkan empat orang anak yang kini di bawah jagaan suaminya, Shuib Sepahtu.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...