Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sehati Berdansa Berkubur Kerana Badi Penceraian Selebriti Yang Terlibat?

sehati berdansa

Berita ini masih tak konfirm lagi. Tapi pihak Astro sememangnya akan menganjurkan satu program baru yang diberi nama “Mari Menari”. Program ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang rasa diri mereka mampu menari. Tapi adakah dengan kemunculan program “Mari Menari” ini bakal mengkuburkan program Sehati Berdansa?

Advertisement

Kalau betullah Sehati Berdansa ini berkubur, mungkin sebabnya ramai pasangan suami isteri dari golongan artis yang takut nak join. Bukan apa, terlalu banyak penceraian yang berlaku terhadap mereka-mereka yang join Sehati Berdansa ini. Mungkin semua itu satu kebetulan. Tapi kami rasa confirm ramai artis yang takut kot-kot badi tue tertimpa kat diorang.

Apa-apa pun kita kena ingat yang jodoh, maut, cerai dan lain-lain itu semua telah ditetapkan. Jangan lak percaya yang Sehati Berdansa boleh jadi punca penceraian berlaku. Itu macam dah karut semacam je kan?

P.S: Altimet ada, Nurul ada, Sabri Yunus pun ada! Karnival Pengantin ni confirm best giler arh

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top