July 23rd, 2010

sehati berdansa

Berita ini masih tak konfirm lagi. Tapi pihak Astro sememangnya akan menganjurkan satu program baru yang diberi nama “Mari Menari”. Program ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang rasa diri mereka mampu menari. Tapi adakah dengan kemunculan program “Mari Menari” ini bakal mengkuburkan program Sehati Berdansa?

Kalau betullah Sehati Berdansa ini berkubur, mungkin sebabnya ramai pasangan suami isteri dari golongan artis yang takut nak join. Bukan apa, terlalu banyak penceraian yang berlaku terhadap mereka-mereka yang join Sehati Berdansa ini. Mungkin semua itu satu kebetulan. Tapi kami rasa confirm ramai artis yang takut kot-kot badi tue tertimpa kat diorang.

Apa-apa pun kita kena ingat yang jodoh, maut, cerai dan lain-lain itu semua telah ditetapkan. Jangan lak percaya yang Sehati Berdansa boleh jadi punca penceraian berlaku. Itu macam dah karut semacam je kan?

P.S: Altimet ada, Nurul ada, Sabri Yunus pun ada! Karnival Pengantin ni confirm best giler arh


Comments are closed.

Loading...