“Sedih Sangat..” – Dahi Besar Jadi Sasaran ‘Body Shaming’, Qasrina Karim Tak Tahu Apa Salahnya

Hiburan

“Sedih Sangat..” – Dahi Besar Jadi Sasaran ‘Body Shaming’, Qasrina Karim Tak Tahu Apa Salahnya

Pelakon wanita baru yang kini namanya sudah semakin menjadi bualan orang ramai iaitu Qasrina Karim tidak terlepas dari dikecam warganet serta di body shaming.

Melalui temubual bersama Harian Metro, Qasrina memberitahu dahinya yang luas menjadi sasaran netizen untuk berkata buruk dan akui itu membuatkan dia berasa sedih.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Qasrina Karim (@qasqasss)

Walaupun berasa sedih dengan komen-komen negatif daripada warganet, pelakon baru itu tetap gagahkan diri untuk meneruskan kerjayanya sebagai pendatang baru dalam industri seni.

Dahi saya yang besar menjadi sasaran netizen untuk tulis komen berbaur body shaming. Saya tak ada buat salah pun.

Dalam pada dikritik oleh ramai orang, Qasrina amat bersyukur keluarga sering memberi semangat serta dia juga berjanji kepada mereka untuk tidak membaca komen-komen berbaur body shaming yang diterima di media sosial.

Tambahannya lagi, jika tiada keluarga disisi, sudah pasti mentalnya akan menjadi lemah dan hidup dalam tekanan kerana terlalu sedih dengan kata-kata netizen.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Elizabeth Tan
3 bulan lalu

"Babak Itu Betul-Betul" - Elizabeth Tan Ulas Aksi Cium, Anggap 'Simple' Sangat, Boleh Buat Lebih Baik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...