March 11th, 2020

Kehidupan Datuk Seri Aliff Syukri tidak pernah lari dari kontroversi, ada sahaja tindak-tanduknya mengundang kecaman. Namun, dia tidak pernah peduli mahupun serik dikecam netizen.

aliff syukri menangis air mata darah

Meskipun isu dakwaan mengatakan dia memukul anak angkatnya belum selesai, jutawan kosmetik itu masih sempat lagi mempromosikan lagu barunya yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

Menangis air mata darah

Seakan meniru konsep penyanyi antarabangsa terkenal Billie Eilish, Aliff menerusi akaun Instagramnya berkata lagu tersebut adalah luahan hatinya yang sedang sedih akan perkara yang menimpanya ketika ini.

aliff syukri menangis air mata darah

Menerusi video yang dimuat naik, Aliff “menangis air mata darah” iaitu simbolik kepada hatinya yang hancur.

“Propa, kuat berlakon” – Netizen

klip terbaru aliff syukri aliff syukri aliff syukri

Seperti biasa, apa sahaja yang dilakukan olehnya pasti tidak akan mendapat sokongan netizen. Rata-rata netizen mengkritik suaranya sumbang dan mengecam dia sengaja berdrama semata-mata demi meraih perhatian ramai.

Terdahulu, Aliff didakwa memukul anak angkatnya pada 28 Februari lalu di kediamannya sewaktu ingin merakam gelagat kanak-kanak itu sedang menangis untuk tujuan publisiti. Dalam laporan polis yang dibuat terhadapnya, mangsa dipukul dengan menggunakan tangan dan kasut serta dicubit hingga meninggalkan kesan pada badannya. Bagaimanapun, dia enggan memberikan sebarang kenyataan berhubung kontroversi tersebut dan menyerahkan perkara itu kepada pihak polis bagi menjalankan siasatan lanjut.

 


17 responses to “Sedih Difitnah & Dikecam, Aliff Syukri “Menangis Air Mata Darah” Dalam Video Klip Terbaru”

  1. unknown says:

    x penat ke hidup mcm nih

  2. Siti says:

    dah kene tegur dengan mak sendiri kat ig pun tak berubah jugak… jangan la tunjuk diri tu murah sangat aduhai… patut terima lah bila mak yang tegur, berubah

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...