Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sedia Pertahan Maruah Keluarga, Kes Saman Ali Puteh Terhadap Nor Hidayah Baru Bermula

Ali Puteh

Kes saman melibatkan pelawak Ali Puteh dan balu kepada Allahyarham Abam Bocey, Nor Hidayah Mohd Ali difahamkan baru sahaja bermula apabila pendengaran kes telah mula didengari di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur.

Ali Puteh & Nur HidayahSumber : OhBulan  

Menurut Ali, kes saman antara dirinya dan isteri kepada arwah abangnya itu telah didengar di hadapan hakim menerusi prosedur secara dalam talian pada 16 dan 17 Februari lalu.

Advertisement

Tambahnya lagi, pendengaran kes sepatutnya bermula pada September tahun lalu namun tertunda beberapa kali disebabkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Perkara tersebut turut dikongsi oleh Ali Puteh menerusi akaun Instagram untuk tatapan pengikut media sosialnya.

View this post on Instagram

A post shared by SYED ALI MUBARRAK AL JUFRI (@aliputeh_official)

“Alhamdulillah, kes pun dah bermula di mahkamah. Saman menyaman pun dah mula dibahas. Mantap! Pepatah ada mengatakan sarang tebuan jangan dijolok. Hint sikit sajalah pada netizen semua yang banyak memaki hamun saya.”

Advertisement

Dalam perkongsiannya itu, Ali meluahkan rasa lega apabila proses undang-undang dapat dimulakan segera dan berharap keadilan dapat ditegakkan.

Terdahulu, Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan,32, telah mengeluarkan sama terhadap Nor Hidayah dan jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri.

Tindakan tersebut merupakan susulan daripada tindakan kakak iparnya itu yang terlebih dahulu mengeluarkan saman terhadapnya dengan tuntutan harta terkumpul yang mencecah hampir RM900,000.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Akak Kau

    March 5, 2021 at 11:00 pm

    Ni la manusia kalau ego. Pantang rasa tercabar. Dia saman kau.. Pasal dia nak hak dii, yang kau tak kasi ambil. Kau saman dia konon pasal video yang dato aliff interviu dia, tak betul ke apa hidayah cakap. Sudah2lah… Kau ada bini ada anak, esok lusa kalau kau takde, jangan pulak nanti orang buat kat anak bini kau benda yang sama. What goes around… comes around.

  2. anonymous

    March 5, 2021 at 6:28 pm

    ayooo mak punnn muhasabah laa

  3. anie

    March 5, 2021 at 2:23 pm

    jangan lupa ye Ali…anak sedara tu tanggungjawab ko sebagai bapa sedara

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama