August 10th, 2016

Umum mengetahui hubungan Emma Maembong dan Kamal Adli kini sedang berantakan sehingga menimbulkan beberapa isu.

Ramai yang ingin mendapatkan kepastian tentang hubungan mereka sehingga ada pihak yang bertanyakan hal berkenaan dari bekas kekasih Emma iaitu Zizan Razak.

Menurut Zizan, beliau tidak pernah berhubung dengan Emma sejak putus cinta dan turut merasa terkejut mendengar berita tentang masalah Emma dan Kamal.

Sejak saya dan Emma berpisah saya tidak pernah berhubung lagi dengan dia dan kami hanya terserempak jika menghadiri majlis hiburan sahaja.

Saya juga terkejut dan baru tahu tentang berita ini setelah ramai yang bertanya. Saya sendiri tidak tahu. Sebagai sahabat saya hanya mampu mendoakan yang terbaik sahaja.

Zizan pada masa yang sama menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mendakwa beliau terlibat dalam permasalahan Emma dan Kamal.

Saya tidak ada sebab untuk menjadi punca mereka putus hubungan  kerana selepas saya dan Emma berpisah, kami tidak menyimpan rasa cinta lagi.

Malah, saya sentiasa berdoa agar dia mendapat ketenangan dan dapat apa yang dia cari selama ini.

Rasanya Zizan memang tidak terlibat dalam pergolakan yang berlaku antara Emma dan Kamal. Kita doakan sahaja yang terbaik buat pasangan berkenaan. Jika ada jodoh adalah. Kalau takdir menentukan sebaliknya, peminat mereka haruslah menerima kenyataan tersebut.

Sumber Berita : mStar Online


Comments are closed.

Loading...