“Sebabkan Dia Ramai Maki Aku!” – Puteri Balqis Bengang Mia Sara ‘Up’ Cerita Buruk Tentang Dirinya?

Hiburan

“Sebabkan Dia Ramai Maki Aku!” – Puteri Balqis Bengang Mia Sara ‘Up’ Cerita Buruk Tentang Dirinya?

Terbaharu, berlakunya perselisihan faham di antara pelakon muda, Puteri Balqis dan juga Mia Sara atas sebab komen yang dimuat naik di platform TikTok milik Mia.

Perselisihan faham itu bermula apabila Mia menjawab pertanyaan seorang pengguna TikTok yang bertanya kepada dirinya tentang Balqis dan melihat pada ayat tersebut, Mia berkata tidak semua orang dibesarkan dengan keluarga yang beragama jadi tidak perlu menyalahkan Balqis jika dia seperti itu.

Advertisement

Akan tetapi, hal tersebut disalah anggap oleh Balqis yang merasakan Mia ‘sengaja’ mengatakan perkara buruk tentang dirinya di dalam platform terbabit dan mendakwa dirinya dikecam banyak pihak disebabkan komen Mia itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)

Dalam pada itu, Balqis turut berkata dia berasa sangat kecewa dengan tindakan pelakon tersebut kerana ia melibatkan ibu kesayangannya.

Advertisement

Aku tak pernah dibesarkan untuk cakap buruk atau maki orang lain biarpun perkara itu menyakitkan. Sebabkan dia aku kena maki dengan ramai pihak.

Tambahannya lagi, dia sempat menasihati Mia bahawa memakai tudung itu bukanlah ‘tiket’ untuk berkata buruk tentang orang lain dan tidak menyangka Mia memperlihatkan perangainya seperti itu di khalayak umum.

Nama ‘Mia Sara’ sekarang ini trending di platform Twitter kerana kemelut yang sedang berlaku ini dan kelihatan netizen berbelah bahagi, ada yang menyebelahi Balqis, namun ada juga yang menyebelahi Mia Sara.

Puteri balqis
6 bulan lalu

Ibu Difitnah Dan Didoakan Agar Cepat Mati, Puteri Balqis Akui Terguris Hati

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

36 Comments

  1. Anonymous

    February 14, 2022 at 8:33 am

    Lqjiwhsydtggwnosh???

  2. Anonymous

    February 13, 2022 at 11:11 pm

    Ada mulut xnk guna sebaik2ny..sibok kain org sbb rsa kain sendri dh sempurna cantik..hurmm

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...