“Sebab Dia Berada Di Tempat Yang Lebih ‘Tinggi'” – Mamat Exist Disoal Tidak Sertai GV, Nabil Ahmad & Jihan Dikecam Gurau Melampau

Hiburan

“Sebab Dia Berada Di Tempat Yang Lebih ‘Tinggi'” – Mamat Exist Disoal Tidak Sertai GV, Nabil Ahmad & Jihan Dikecam Gurau Melampau

Baru sahaja selesai konsert minggu pertama, nampaknya hos program nyanyian Gegar Vaganza All Star, Jihan Muse, Kak Lina & Nabil Ahmad menjadi tumpuan gara-gara gurauan ‘tak patut’ mengenai vokalis kumpulan Exist, Mamat.

Semuanya bermula apabila Elly Mazlein mempersoalkan ketiadaan Mamat dalam GV All Star sedangkan seorang lagi vokalis kumpulan tersebut, Ezad Lazim diundi masuk mengisi kekosongan slot musim kali ini.

Advertisement

“Memanglah minat Exist, ingatkan Mamat” ujar Elly dalam gaya mengacaranya itu.

Nabil kemudian tampil menyampuk dan berkata “Jangan cakap macam tu. Ezad ada kat sini tau. Abang Mamat kita tak dapat sebab dia berada di tempat yang lebih ‘tinggi'”

Gurauan itu kemudiannya disambut pantas Jihan Muse yang mengandaikan Mamat sedang mendaki bukit.

Jihan juga memberi peringatan dengan menunjuk ke arah Nabil dengan mimik terkejut.

Sekadar info, Mamat Exist merupakan tempat ketiga musim pertama GV pada tahun 2014 yang lalu.

Malam tadi, pentas hiburan menyaksikan 16 bekas peserta GV membuat persembahan konsert minggu pertama demi merebut hadiah wang tunai bernilai RM200,000.

Manakala bagi peserta ‘hot seat’, antara peserta yang terpilih adalah Tomok, Suki Low, Nikki Palikat, Ezad Lazim, Zamani dan Liza Hanim.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Sarimah Ibrahim GV hos
5 months ago

"Dua Sudah Mencukupi.." - Sarimah Ibrahim Beri Komen Hos Gegar Vaganza Terlalu Banyak, Netizen Setuju Nampak 'Serabut'

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Forum CARI

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...