Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Scha Bimbang Keselamatan Lara Alana Kerana Terlalu Terdedah Dalam Media Sosial

Puteri sulung Awal Ashaari dan Scha Al Yahya, Lara Alana sememangnya amat popular di laman sosial. Memiliki ratusan ribu pengikut di Instagram dan Facebook, Scha melahirkan rasa bimbang kerana kehidupan anaknya terlalu terdedah menerusi ratusan gambar yang dikongsikan di laman-laman sosial tersebut. Sememangnya memang wajar untuk Scha berasa bimbang lebih-lebih lagi dengan dunia sekarang yang penuh dengan kejahatan.
scha lara
Menariknya Scha pada awalnya tidak bersetuju dengan tindakan suaminya, Awal yang mahu membuka akaun sosial untuk Lara Alana. Pada mulanya hanya akaun Instagram sahaja diwujudkan untuk Lara Alana, namun kini si comel itu turut mempunyai akaun Facebook untuk mengelakkan peminat tertipu dengan akaun palsu. Kata Scha:-

Pada mulanya saya tidak setuju apabila Awal ingin buka akaun Instagram dan Facebook Lara kerana bimbang keselamatan dia. Saya risau dia lebih dikenali ketika di luar, tetapi Awal menganggap ia sebagai perjalanan kehidupan anak kami.

Banyak sangat akaun Facebook palsu yang mana mereka buka untuk dapat keuntungan. Itu sebabnya kami sengaja buka akaun Lara sebenar agar peminat tidak tertipu.

Advertisement

scha lara Bab akaun palsu itu memang Abang Nara setuju dengan pendapat Scha. Kalau buat carian nama Lara Alana di Instagram dan Facebook, memang berpuluh-puluh akaun palsu terpampang. Sekurang-kurangnya dengan ada akaun rasmi, kurang sikit penipuan yang boleh terjadi. Apa pun, Abang Nara percaya Scha dan Awal tahu apa yang terbaik untuk anak mereka. Yang penting Abang Nara suka melihat aksi comel Lara Alana dengan caption yang menarik yang kadangkala membuatkan diri ini tergelak. Hilang jugaklah stress. Keep up the good work. Sumber Mstar Online.

P.S: Wanita lamar kekasih pesakit kulit kanser

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top