Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(PANAS)Scha Amat Cintakan Fahrin

scha fahrin

Lelaki-lelaki di luar sana silalah patah hati kerana Scha Al-Yahya dah mengakui yang dia amat cintakan si Fahrin. Terkejut sekejap kami mendengar pengakuan berani mati Scha nie. Tambah terkejut bila tengok gambar fesyen ala-ala berkemban Scha dalam BiPop. Tak sedap mata memandang.

Advertisement

Buat Fahrin, tahniah kerana dapat mencurik hati si  Scha. Walaupun kami tak suka anda sangat sebab kami rasa anda agak poyo, tapi nak wat camner Scha suka kat anda. Silalah jaga Scha dengan sebaik mungkin. Jangan wat macam time bercinta ngan Linda Onn pulak.

Kepada Scha, kenapalah engkau sanggup gi pakai baju macam nie. Ish-ish. Taulah bahu tue putih, lebar dan lawa. Tapi janganlah tayang gini. Kalau BiPop yang sediakan pakaian untuk Scha, memang nak kena terajang orang BiPop nie. Ada ke bagi baju seksi camnie kat Scha.

Ops terlupa nak bagitau yang si Linda Onn tue sungguh kurang ajar. Ada ke dia cakap dia tak kenal siapa tue Scha Al-Yahya. Gelabah betul Linda Onn nie. Tak puas hatila tue Fahrin dah taknak kat dia. Tue la dulu orang tanya bercinta ke tak asyik cakap teman tapi mesra je. Kan dah melepas. Padan muka ko.

Lagi gambar Scha dalam BiPop dan beberapa keping gambar yang dicurik dari Facebook Scha dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement

scha fahrin

scha al yahya

scha al yahya

scha al yahya

scha al yahya

scha al yahya

scha al yahya

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama