Sazzy Falak Dan Anak Kembar Hiasi Majalah W&W Mei 2012

Hiburan

Sazzy Falak Dan Anak Kembar Hiasi Majalah W&W Mei 2012

Sudah agak lama tidak mendengar atau melihat wajah terkini Sazzy Falak dan anak kembarnya. Abang Nara pasti ramai yang merindui mereka bertiga. Namun jangan risau kerana majalah Wanita & Wawasan keluaran Mei 2012 menampilkan Sazzy dan anak kembarnya sebagai penghias muka hadapan mereka.

sazzy falak dan anak kemabr

Advertisement

Secara jujur Abang Nara rasa agak kurang sesuai belahan panjang untuk pakaian Sazzy Falak. Namun sudah pasti pihak editorial dan Sazzy sudah berbincang terlebih dahulu sebelum bersetuju dengan pakaian ini. Dan menerusi Facebok Majalah W&W, pihak editorial turut berkongsi gambar Sazzy di bawah.

sazzy falak dan anak kemabr

Sekiranya anda tidak meminati Sazzy, jangan risau kerana Umie Aida turut tampil menawan di dalam edisi kali ini.

sazzy falak dan anak kemabr

So tunggu apa lagi? Dapatkan majalah W&W hari ini juga di kedai buku berhampiran anda.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

163 Comments

  1. missalone

    April 28, 2012 at 11:40 am

    pakaian artis sekarang semakin teruk! bukanlah niat nak mengutuk, sy pun manusia biasa yg x terlepas drpd dosa, tp adakah satu kebanggaan apabila memakai pakaian berupa “berkemban” mcm tu, dah ada anak, buat la cara ada anak. mcm mana la anak2 zmn sekrang nak jd elok bila mak bapak pun prangai mcm tu.. lps tu mengeluh bila anak dedah aurat bila besar, sbnrnya berpunca drpd sikap mak bpk jugak.. ini sume fakta!

  2. i'm not an Angel....

    April 28, 2012 at 9:01 am

    Sape Kamu nak menghakimi mereka? Kamu baik sangat ker? cakap kutuk2 x dosa ker?

  3. Sufi Tshirt Printing

    April 28, 2012 at 7:19 am

    woo.. hot mama die neh..huhu

  4. Anonymous

    April 28, 2012 at 1:47 am

    Thor n loki balik tmpt asl bwk bende alah tu…sekiannnn

  5. naralovers

    April 28, 2012 at 12:20 am

    anak sazzy ni kan . tak dpt kehenseman dan kekacakkan muka ayah ngn mak dia lah .=

Loading...