Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sazzy Falak Dan Anak Kembar Hiasi Majalah W&W Mei 2012

Sudah agak lama tidak mendengar atau melihat wajah terkini Sazzy Falak dan anak kembarnya. Abang Nara pasti ramai yang merindui mereka bertiga. Namun jangan risau kerana majalah Wanita & Wawasan keluaran Mei 2012 menampilkan Sazzy dan anak kembarnya sebagai penghias muka hadapan mereka.

sazzy falak dan anak kemabr

Advertisement

Secara jujur Abang Nara rasa agak kurang sesuai belahan panjang untuk pakaian Sazzy Falak. Namun sudah pasti pihak editorial dan Sazzy sudah berbincang terlebih dahulu sebelum bersetuju dengan pakaian ini. Dan menerusi Facebok Majalah W&W, pihak editorial turut berkongsi gambar Sazzy di bawah.

sazzy falak dan anak kemabr

Sekiranya anda tidak meminati Sazzy, jangan risau kerana Umie Aida turut tampil menawan di dalam edisi kali ini.

sazzy falak dan anak kemabr

So tunggu apa lagi? Dapatkan majalah W&W hari ini juga di kedai buku berhampiran anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

163 Comments

  1. Anonymous

    May 2, 2012 at 4:32 pm

    klu hidup berpaksikan ke budaya barat cmni la jadinya…

  2. nun

    May 2, 2012 at 3:38 pm

    pkai kemban mcm tu senang nk nyusukan anak kot……………

  3. ahmad razi

    May 2, 2012 at 12:11 pm

    aku rasa sazzy ni takyah la expose sangat anak2 dia tu. Tak brapa nak comel tu dah sah lah. siap buat cover depan gambar anak2 tak brapa comel tu. kesian anak2 tu. kecik2 dah ajar nak pakai sexy bagai. ajarkanlah perkara2 yg elok pada anak2 tu sejak kecik walaupun anak2 tak brapa comel. akan terselah kecomelan mereka kelak.

  4. pemerhati 77

    April 30, 2012 at 11:51 am

    baju Sazzy Falak warna biru tu macam baju kang sora pakai semasa paeksang art award 2012…hampir sama….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top