Written by AbangNara | April 26th, 2012

Sudah agak lama tidak mendengar atau melihat wajah terkini Sazzy Falak dan anak kembarnya. Abang Nara pasti ramai yang merindui mereka bertiga. Namun jangan risau kerana majalah Wanita & Wawasan keluaran Mei 2012 menampilkan Sazzy dan anak kembarnya sebagai penghias muka hadapan mereka.

sazzy falak dan anak kemabr

Secara jujur Abang Nara rasa agak kurang sesuai belahan panjang untuk pakaian Sazzy Falak. Namun sudah pasti pihak editorial dan Sazzy sudah berbincang terlebih dahulu sebelum bersetuju dengan pakaian ini. Dan menerusi Facebok Majalah W&W, pihak editorial turut berkongsi gambar Sazzy di bawah.

sazzy falak dan anak kemabr

Sekiranya anda tidak meminati Sazzy, jangan risau kerana Umie Aida turut tampil menawan di dalam edisi kali ini.

sazzy falak dan anak kemabr

So tunggu apa lagi? Dapatkan majalah W&W hari ini juga di kedai buku berhampiran anda.

163 responses to Sazzy Falak Dan Anak Kembar Hiasi Majalah W&W Mei 2012

  1. naralovers says:

    anak sazzy ni kan . tak dpt kehenseman dan kekacakkan muka ayah ngn mak dia lah .=

  2. Anonymous says:

    Thor n loki balik tmpt asl bwk bende alah tu…sekiannnn

  3. woo.. hot mama die neh..huhu

  4. i'm not an Angel.... says:

    Sape Kamu nak menghakimi mereka? Kamu baik sangat ker? cakap kutuk2 x dosa ker?

  5. missalone says:

    pakaian artis sekarang semakin teruk! bukanlah niat nak mengutuk, sy pun manusia biasa yg x terlepas drpd dosa, tp adakah satu kebanggaan apabila memakai pakaian berupa “berkemban” mcm tu, dah ada anak, buat la cara ada anak. mcm mana la anak2 zmn sekrang nak jd elok bila mak bapak pun prangai mcm tu.. lps tu mengeluh bila anak dedah aurat bila besar, sbnrnya berpunca drpd sikap mak bpk jugak.. ini sume fakta!

  6. pemerhati 77 says:

    baju Sazzy Falak warna biru tu macam baju kang sora pakai semasa paeksang art award 2012…hampir sama….

  7. ahmad razi says:

    aku rasa sazzy ni takyah la expose sangat anak2 dia tu. Tak brapa nak comel tu dah sah lah. siap buat cover depan gambar anak2 tak brapa comel tu. kesian anak2 tu. kecik2 dah ajar nak pakai sexy bagai. ajarkanlah perkara2 yg elok pada anak2 tu sejak kecik walaupun anak2 tak brapa comel. akan terselah kecomelan mereka kelak.

  8. nun says:

    pkai kemban mcm tu senang nk nyusukan anak kot……………

  9. Anonymous says:

    klu hidup berpaksikan ke budaya barat cmni la jadinya…