“Saya Yang Minta Jangan Besarkan Cerita” – Halim Othman Akui Rasa Kesal Anak Berbinti ‘Abdullah’

Hiburan

“Saya Yang Minta Jangan Besarkan Cerita” – Halim Othman Akui Rasa Kesal Anak Berbinti ‘Abdullah’

Bagi menjelaskan berita tentang identiti anak berbintikan Abdullah, penyampai radio Halim Othman memberitahu perkahwinannya bersama bekas isteri memang tidak didaftar dalam Malaysia kerana perkahwinan mereka sudah tidak aman lagi.

Menurut Halim, belum sampai setahun hidup bersama ketika tahun 1994, dia bersama bekas isteri sudah tidak duduk sebumbung ketika Myra atau nama sebenar Myra Natasha Abdullah dilahirkan ketika tahun 1995.

Advertisement

Saya juga kata kepada bekas isteri tidak perlu besarkan cerita yang Myra anak saya. Sebab saya tak mahu jadi ‘complicated’ dan dia akan terganggu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Myra Natasya (@myra.natasyaa)

Dalam pada masa yang sama, Halim turut berkata anak perempuannya itu dijaga sepenuhnya oleh bekas isteri sepanjang dirinya membesar.

Apabila pihak Harian Metro bertanya perasaan Halim berkenaan isu yang terjadi, penyampai radio itu tidak dapat nafikan berasa kesal melihat anak sendiri berbinti ‘Abdullah’ dan pada mulanya, dia juga berasa kurang selesa serta tidak puas hati.

Tambahannya lagi, dia gembira melihat reaksi netizen menerima baik hal terbabit biarpun ada juga sesetengah netizen membuat spekulasi mereka sendiri sebelum mengetahui hal sebenar.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

Myra Natasya anak Halim Othman
8 bulan lalu

Netizen Keliru Biodata Anak Berbinti 'Abdullah', Rupanya Halim Othman Menikah Di Thailand

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...