Written by Bella | October 14th, 2019

Episod kontroversi pelakon Amar Asyraf dan “kekasih gelapnya”, Ellika Azman seakan tidak ada pengakhirannya.

amar asyraf

Selepas kedua-dua isteri Amar tampil memberikan penjelasan berkaitan rumah tangga mereka, Ellika menerusi muat naik terbaru di Instagramnya berkata, dia tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan bukti sekiranya terdapat percanggahan kenyataan mengenai hubungannya dengan pelakon berstatus suami orang itu.

Ellika menegaskan bahawa dia akan menunjukkan semua bukti termasuk audio perbualannnya dengan Amar berkaitan hubungan percintaan mereka.

ellika azman tunjuk bukti

Niatnya bukan untuk meraih publisiti tetapi semata-mata ingin membela nasib anak Amar bersama isteri keduanya.

Terdahulu, Ellika tampil membuat pendedahan dan mendakwa dirinya dan Amar bercinta sejak September tahun lalu dan turut memuat naik foto dan video mesra bersama Amar. Menurut Ellika, mereka sepatutnya bernikah di Thailand tetapi terpaksa membatalkan perancangan itu selepas dia sendiri terkejut apabila mengetahui aktor tersebut mempunyai dua orang isteri.

19 responses to Saya Tidak Teragak-Agak Tunjuk Semua Bukti – Ellika Azman Skandal Amar Asyraf

  1. anon says:

    Apasal kat melodi semalam AA nangis teresak2 pastu acah2 seolah2 terkena buatan orang? bukan dia sendiri yg cari pasal nak jd playboy sangat. poyo je

  2. Anonymous says:

    Org lelaki bila kau tergedisks gediks memanglah dia suka walaupun dia dah ada bini 3 4 orang. Kau pulak tak nak menyiasat dari awal status dia tu sedangkan senang je kau dapat tahu pasal dia sebab dia artis terkenal. Bongoks jugak pompuan ni

  3. Anonymous says:

    tolong keluarkan semua bukti supaya jelas semuanya ya…alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan gituuu…

  4. free spritz says:

    Melayu yg tak progressive, kepala otak pikir pasai seks je, bodoh macam ba alip ba ya

  5. krooohhhh says:

    kau tunjuk je semua bukti elika.. buktikan yang bukan kau yang terhegeh2.. skrng ni bini ammar dan ammar buat macam kau lah punca semua ni jadi.. kau lah yang nak sangat dekat si ammar ni.. aku peercaya dengan kau elika..

    nasib baik kau bongkar yang si ammar ni ada bini kedua.. aku rasa kalau kau kawin dengan si ammar ni.. kene cerai dah bini ke 2 dia tu.. mmg nampak gaya dia mmg dah tak nak dah kat bini ke dua dia tu

    kau tegakkan kebenaran..jangan biarkan orang aniaya kau..biarpun kau sorang2..

  6. Bawang says:

    Jujur cakap info berita skandel kau ni aku bosan. X menarik sebab kita dah dicurah dengan berita curang alif aziz yang lebih xtreme. So ko settle cara pm tepi je lah dgn mamat ni.

  7. unknown says:

    ak pelik la dengan pompuan nih.. tujuan hg nak reveal ja kn.. hg dh buat pon so sudah laaa.. apa yg pompuan ni nak sebenaqnya.. dh la mein ngan husband org lg nak play victim.. nak jadik heroin kengkonon.. ke sbb hajat x kesampaian nak jadik no 3.. stupid

  8. Anonymous says:

    tagline krooohhhh, aku setuju ckp kau, si eriika tu dh kira selamatlah x nikah kt siam btul tak. Nak tanya juga, knpa x move on je, diri tu blom kawen lgi kan, dn masih dara kan. Anda masih selamat erika.

    Biarkn mereka tu selesaikn sendiri rmhtangga, kau bkn isteri ke 3 pun.

  9. wekkkkkkk says:

    sudahl2, semua manusia ada kisah silam yg berbeza2. Skrg kau sdg derita sbb kes baru je tgh hot. Dan kau tertipu, itu yg buat kau marah sgt dgn Amar. Jika kau keluarkan semua bukti, nnti suatu hari nnti kau ada pakwe, dan bakal ada keluarga baru, semua org baca diari kau, lalu kau ditinggalkan oleh org tu pulak dan akan dibenci.
    Bknkah kau juga yg rugi..bagi pendapat saya tak perlulah “keluarkan bukti” utk kebaikan kau juga akn dtg.
    Kau boleh lupakan dia dgn sng, sbb kau bkn isteri. Kau single lagi.
    Sng je bawa haluan.

  10. Ngok says:

    Setuju! Bile dah nak mampos baru nak menyesal.

  11. Hahahaahs says:

    Yeke dara. Ke day dot dot dot. Sebab tu kene kawen jgk hahhaha

  12. Anonymous says:

    diri tak cekal dn nk menang dan nk puas hati tu sbb nk keluarkan bukti. Biarkn mereka, mereka tu suami isteri.

  13. ApaApaJeLah Labu says:

    Sudah-sudah la tu sis..tak perlu pun kau tunjuk bukti bagai, orang tak nak tau pun..and tak perlu buka aib sendiri sis..end of the day, sape yg malu? kau jugak kan..sebab ape? sebab..at the first place kau pun salah jgk sis, dah tau suami org kenapa melayan? benda boleh avoid kenapa x avoid.. pokok pangkalnya, kalau tepuk sebelah tangan tak kan berbunyi sis…

  14. Bangang semulajadi ....tak di buat buat says:

    Walau aku aak rau siapa mereka ini ….. Ternyata lah dlm category manusia Sampah .

  15. Anonymous says:

    Kembar Aliff Aziz ke ni ? …. Bertuah dpt bini bongok belaka …

  16. Anonymous says:

    Nara…citer lain plak. Boring mamat ni bukan fames sgt pun.

  17. Hui says:

    Org lain bercinta 10 tahun pun x jd kawin.. Ni baru setahun dh rela bg 100k…rela nikah kt siam…
    Murahan jenis apa ni….
    Lg kecoh lg memalukan diri

  18. Sapa2 je says:

    Ko tu GEDIK la ppuan. Konon nye Ko xjadi kawen sbb dpt tahu dia de 2bini? Ammar ni pelakon weyy..dh lma jd pelakon bukan bru sthun dua. Google la search la… Sah2 dia LAKI ORG. sbb perkahwinan petama xde sorok2 pun. Ke ko xkisah jd bini no 2..tp xmahu jd bini no3.. #TakFahamPulak

  19. Neo says:

    Aku pun rasa mcm tu..jika perempuan yg ok..die xkan show off sume keburukan n kebaikan org kat public.abes cerita pun jika terasa yg kedua tu mangsa…baik jumpe sendiri n berbicara….kita xtau masalah rumahtangga org,kita nampak luaran tp dalaman hanya mereka2 yg tahu….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini