October 14th, 2019

Episod kontroversi pelakon Amar Asyraf dan “kekasih gelapnya”, Ellika Azman seakan tidak ada pengakhirannya.

amar asyraf

Selepas kedua-dua isteri Amar tampil memberikan penjelasan berkaitan rumah tangga mereka, Ellika menerusi muat naik terbaru di Instagramnya berkata, dia tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan bukti sekiranya terdapat percanggahan kenyataan mengenai hubungannya dengan pelakon berstatus suami orang itu.

Ellika menegaskan bahawa dia akan menunjukkan semua bukti termasuk audio perbualannnya dengan Amar berkaitan hubungan percintaan mereka.

ellika azman tunjuk bukti

Niatnya bukan untuk meraih publisiti tetapi semata-mata ingin membela nasib anak Amar bersama isteri keduanya.

Terdahulu, Ellika tampil membuat pendedahan dan mendakwa dirinya dan Amar bercinta sejak September tahun lalu dan turut memuat naik foto dan video mesra bersama Amar. Menurut Ellika, mereka sepatutnya bernikah di Thailand tetapi terpaksa membatalkan perancangan itu selepas dia sendiri terkejut apabila mengetahui aktor tersebut mempunyai dua orang isteri.


19 responses to “Saya Tidak Teragak-Agak Tunjuk Semua Bukti – Ellika Azman Skandal Amar Asyraf”

  1. Neo says:

    Aku pun rasa mcm tu..jika perempuan yg ok..die xkan show off sume keburukan n kebaikan org kat public.abes cerita pun jika terasa yg kedua tu mangsa…baik jumpe sendiri n berbicara….kita xtau masalah rumahtangga org,kita nampak luaran tp dalaman hanya mereka2 yg tahu….

  2. Sapa2 je says:

    Ko tu GEDIK la ppuan. Konon nye Ko xjadi kawen sbb dpt tahu dia de 2bini? Ammar ni pelakon weyy..dh lma jd pelakon bukan bru sthun dua. Google la search la… Sah2 dia LAKI ORG. sbb perkahwinan petama xde sorok2 pun. Ke ko xkisah jd bini no 2..tp xmahu jd bini no3.. #TakFahamPulak

  3. Hui says:

    Org lain bercinta 10 tahun pun x jd kawin.. Ni baru setahun dh rela bg 100k…rela nikah kt siam…
    Murahan jenis apa ni….
    Lg kecoh lg memalukan diri

  4. Anonymous says:

    Nara…citer lain plak. Boring mamat ni bukan fames sgt pun.

Loading...