Saya Tiada Sebarang Hubungan Istimewa Dengan Aidil – Jue Aziz

Hiburan

Saya Tiada Sebarang Hubungan Istimewa Dengan Aidil – Jue Aziz

Pasti ramai yang terkejut apabila Jue Aziz dikatakan bercinta dengan Aidil Zafuan seperti yang dikeluarkan menerusi Metro Ahad baru-baru ini. Percintaan mereka dikatakan berputik selepas dikenalkan oleh Ayu Raudhah. Namun hari ini, menerusi suratkhabar Kosmo, Jue Aziz tampil menafikan yang dia mempunyai hubungan istimewa dengan Aidil.

jue aziz aidil

Advertisement

Jue mengakui mengenali Aidil namun hanyalah sekadar kenalan biasa. Malah Jue berkata yang semenjak dua ini dia sememangnya sibuk dengan penggambaran di luar Kuala Lumpur dan tak mungkin mempunyai masa untuk keluar berdua-duaan dengan Aidil. Kata Jue:-

Pertama sekali, saya ingin menegaskan yang saya memang tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan Aidil seperti yang didedahkan. Saya sendiri agak hairan apabila nama saya telah dikaitkan sehingga boleh menimbulkan impak yang buruk. Bagaimanapun, saya akui memang mengenali Aidil dan sejujurnya ia sekadar kenalan biasa. Tidak lebih daripada itu. Kalau ada yang mengatakan kami dilamun cinta atau pernah keluar berdua-duaan, sudah tentu ia tidak benar sama sekali. Sejak kebelakangan ini juga jadual saya agak padat dengan aktiviti lakonan dan sering menjalani penggambaran di luar Kuala Lumpur. Jadi, tidak mungkin saya ada masa untuk keluar dengan Aidil, apatah lagi dengan statusnya yang masih lagi suami orang.

jue aziz

Jue juga memberitahu Kosmo yang dia mengetahui siapakah dalang di sebalik gosip ini. Malah Jue turut melahirkan rasa simpatinya kepada Ayu Raudhah yang tercalar reputasinya kerana dikatakan menjadi orang tengah memperkenalkan dia dan Aidil:-

Apa yang saya dapat tahu bukan nama saya seorang sahaja yang telah terjejas, malah ia juga memberi impak yang buruk terhadap Ayu. Walaupun hubungan kami tidaklah terlalu rapat, tetapi saya kasihan dengan Ayu apabila dia pula dituduh menjadi orang tengah.

Dan Jue memberikan masa seminggu kepada individu yang terbabit mengeluarkan gosip ini untuk tampil dan menunjukkan bukti yang dia mempunyai hubungan dengan Aidil. Jika gagal, individu terbabit haruslah memohon maaf secara terbuka untuk membersihkan nama Jue. Bagi Jue, kontroversi sebegini mampu menutup periuk nasinya di dalam bidang lakonan.
jue aziz aidil
Abang Nara masih tak boleh agak siapakah individu yang dimaksudkan oleh Jue Aziz. Namun itu semua tidak penting. Apa kata sempena Syawal ini, individu terbabit datang berjumpa dengan Jue Aziz dan memohon maaf. Pastinya lebih berkat mendapat kemaafan di bulan Syawal yang mulia ini. Tak gitu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

82 Comments

  1. Anonymous

    September 20, 2012 at 4:22 pm

    jueborrr aziz & ayu rodok?? dua2 tak pernah minat…

  2. mak jemah

    September 4, 2012 at 4:58 pm

    X suka jue n ayu raudhah dua2 sama gemuk,.patut lah jadi best friend. tgk org ada anak dua mcm anak dara u!! slim..bombastic!!! lalalalalalalalalalalalalalalala

  3. mak jemah

    September 4, 2012 at 4:54 pm

    x abih2 dgn memohon maaf secara terbuka.aadddoooiiii laa…dunia artis murahan ni semua.jue? sapa jue? famous ka? apa ada kena mengena dgn Ayu Raudhah pulak? tercalar teruk ka nama dia? dah mmg artis x famous hampa ni.buat pi lah mcm mana pun.mujur ada gossip..kalau x dak gossip ada org kena hampa ka??

  4. rinn

    September 3, 2012 at 10:55 am

    aidil nak yg lbh mantap..montok..hehe..makin ramai yg benci kat ko ayu..xbaik hancurkn umhtgga org..nnt trkena kat ko blk…langit xslalunye cerah…ko ingat 2…

  5. yela...

    September 1, 2012 at 6:46 pm

    xsuke aidil !!!!!

Loading...