Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Tenang Di Sini – Sajat Kongsi Video Sedekah Makanan Di Makkah

sajat

Meskipun dikecam teruk gara-gara tindakannya memakai pakaian menyerupai wanita lengkap bertelekung ketika menunaikan umrah, Nur Sajat sehingga hari ini mendiamkan diri dan enggan memberikan sebarang kenyataan berhubung kontroversi tersebut.

sajat umrah

Advertisement

Terbaru, menerusi akaun Instagramnya Sajat memuat naik video di kini masih di Tanah Suci Makkah. Mengenakan telekung berwarna hitam, Sajat dilihat sedang memberikan sedekah berupa makanan dan minuman kepada orang ramai.

Sajat di ruangan kapsyen juga mengatakan dia berada dalam kedaan baik dan sangat tenang sepanjang berada di Tanah Suci.

 

sajat tanah suci

Netizen harap Sajat berubah

Advertisement

sajat umrah

sajat kongsi video sedekah makanan

sajat

sajat tenang di makkah

Perkongsian Sajat itu mendapat perhatian ramai. Tidak dinafikan, niatnnya untuk memberikan sedekah adalah mulia tetapi rata-rata netizen berharap agar usahawan kosmetik itu berubah dan kembali ke pangkal jalan.

Terdahulu, Sajat berkata, soal pemakaian biarlah antara dirinya dengan Allah SWT asalkan niat utama dia ke sana adalah untuk beribadah. Sajat sebelum ini dikecam teruk dan ramai yang  menyifatkan tindakannya berpakaian seperti wanita telah memberi imej buruk kepada agama dan negara.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Bapuk tetap jantan ...cuma telur tercantas

    February 6, 2020 at 9:17 am

    Ye ke , tenang ka …

    Bapok pembohong tunggu la balil sini …kah kah .
    Bala menanti …

  2. Anonymous

    February 6, 2020 at 9:08 am

    Cuba tangkap & telanjangkan Sajat ni tengah2 public. Nak tengok dia punya bebird ke butterfly atau bebird takde telur dah

  3. Anonymous

    February 6, 2020 at 8:19 am

    sajat ni selagi dia belum di timpa musibah selagi tu dia tak berhenti hendti dengan agenda bapok dia tu…ada satu ketika nanti dia akan terima bala haaa masa tu lerr terpinga pinga ke hulu ke hilir minta ampun ..buat masa ni rilek jer selagi mampu buat kerja yang terlarang tu..tunggu dan lihat…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top