July 4th, 2012

Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah rahsia kulit muka Adira yang semakin hari semakin mulus. Abang Nara pun kagum sebenarnya. Walaupun memang Abang Nara tahu orang Sabah adalah sinonim dengan kulit cantik, namun pada mulanya kulit Adira tidaklah secantik yang sekarang ini.

adira cucuk muka

Ada desas-desus yang menyatakan Adira menyuntik mukanya dengan vitamin C namun hari ini menerusi Portal Murai, Adira menafikan perkara tersebut. Kata Adira:-

Sebenarnya, ini bukan pertama kali saya dengar orang cakap saya membuat suntikan pada wajah untuk kelihatan cantik. Namun semuanya tidak benar, kerana kulit saya sekarang adalah kulit asli saya dan tidak melakukan apa-apa bahan yang drastik, selain hanya menjaga pemakanan dan penjagaan kulit yang betul. Saya mengamalkan makan makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan kesihatan diri saya.

Dan Abang Nara tertarik apabila mendengar kenyataan Adira yang sebenarnya kulitnya lebih cerah ketika tinggal di Sabah dahulu. Menurut Adira, cuaca di Semenanjung Malaysia adalah lebih panas berbanding di Sabah dan ini menyebabkan kecerahan kulitnya berubah. Ini yang Abang Nara rasa nak pergi pindah ke Sabah dengan harapan kulit muka Abang Nara akan lebih cerah.

adira cucuk muka

Apa pun diharap Adira suatu hari nanti dapat berkongsi pencuci muka apakah yang dipakai olehnya. Pasti ramai yang teruja ingin mencuba. Yang penting, Adira tidak memberi jawapan “kulit muka saya cantik kerana mengamalkan wuduk sepanjang masa” kerana jawapan itu terlalu klise. Hehehe.


132 responses to “Saya Tak Suntik Muka – Adira”

  1. nurul says:

    sy taw ape rahsia adira..huhu..

  2. nurlyla says:

    bha, haha.. siapa pandai jaga kulit, dia lah bah yang dapat kulit cantik.. apa namanya? sunatullah… =)

  3. shaz says:

    biaaa je la adira ni bukan cun mana pun. putih tak semestinya cantik… putih pucat. lighting punya hal tu sebab akevup artis pandai pilih tone.. dah pernah jumpa dia tak make up, pucat !!!!!

  4. swit swit ma.... says:

    rase nye makan tambahan yg adira maksudkan to SNE Beautie Skin…isma a.f jual…sayep tgok kt instagram isma :)

  5. sinikundasang says:

    kakaka memang org ranau putih melepak tinggal d kaki gunung cuba tinguk abang om petrus 1 tahun ja d ranaupun buli putih

Loading...