Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Saya Tak Rasa Seksi Pun..” Elizabeth Tan Nafi Pakai Baju Singkat Untuk Raih Perhatian

Elizabeth Tan

Penyanyi dan juga pelakon, Elizabeth Tan memberitahu bahawa cara penampilannya yang dianggap seksi itu hanyalah pakaian akhirnya dan dia tidak menganggap perkara tersebut sebagai melampaui batas.

Ujar Elizabeth yang lebih mesra disapa sebagai Lizzy ini lagi, dia juga menafikan bahawa sengaja memakai pakaian singkat untuk ‘memancing’ perhatian ramai kerana kemaruk dengan komen netizen terutama golongan lelaki.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Elizabeth Tan (@elizabethtan)

Tambah penyanyi lagu Knock Knock ini lagi, jika dibandingkan dengan wanita sebangsa dengannya, ramai yang jauh lebih seksi berbanding dirinya.

“Saya tak rasa seksi pun kerana itu gaya pemakaian setiap hari. Saya tak sengaja pun berpakaian begitu. Kalau bandingkan dengan sebangsa saya yang lain, ramai lagi berpakaian jauh lebih seksi. Jadi tiada keperluan untuk saya ambil kisah mengenai tanggapan seksi itu.”

Malah Lizzy juga tidak terkesan dengan komen-komen gersang yang dilemparkan peminat terutama kaum lelaki.

Dia juga gembira dengan sokongan yang tidak putus-putus diberikan peminat setia meskipun sudahpun mendirikan rumah tangga bersama lelaki pilihan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Elizabeth Tan (@elizabethtan)

 “Saya gembira dengan sokongan siapa pun peminat saya tanpa peduli apa alasan mereka. Walaupun saya sudah berkahwin, tidak ada apa pun yang berubah mengenai diri saya. Suami baca komen mereka pun tak peduli sangat. Bahkan dia cuma gelak saja..” katanya lagi.

Advertisement

Terdahulu, Elizabeth ada menyangkal dakwaan sesetengah netizen yang menuduhnya kerap memuat naik foto seksi sehingga mengundang komen lucah netizen.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. Anonymous

    June 14, 2021 at 2:10 pm

    die ni bakat pon tade. kalau kuar cite pon pasal seksi je. geli betul. badan papan macam ni pon lelaki malaysia suka tgk. nampak sangat die ni mmg nak attention je

  2. Broke Comel Lesner (BCL)

    June 14, 2021 at 8:39 am

    minah bodoh khausan komen lucah2 kaum laki2 durjana. nak coverline agak2nya mcm lh kita tau awak mcmane!!!! bodoh!! sudah2 lah up diri klu sudah sendu!!! terima hakikatlh betina sundal!!!ko tu SENDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Anonymous

    June 13, 2021 at 4:13 pm

    entah..klu x de bnda tu diam je lah.. ikut la klu x nk pakai apa pun.. sapa nk ksah..

  4. Anonymous

    June 13, 2021 at 2:07 pm

    berapa lama suami nak sabar dgn kerenah bini yg kurang matang membawa diri macam ni? next

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top