Written by Bella | November 15th, 2019

Bagi segelintir individu yang bergelar ‘Datin’, tidak dinafikan mereka ingin bergaya dengan jenama mewah terutama sekali bab pakaian, tetapi berbeza pula dengan pelakon Datin Zizie Izette yang memberitahu dia langsung tidak kisah membeli baju RM10 untuk anak-anaknya asalkan nampak cantik dan kemas.

Zizie Izette baju anak rm 10

Namun, ada pihak yang mempertikaikannya. Bagaimanapun, menerusi muat naik terbarunya di Instagram, Zizie membuktikan dia membelikan baju anak-anaknya yang hanya berharga RM10 di pasaraya.

Sebelum ini, Zizie berkata dia ebih mementingkan kesederhanaan dan tidak cerewet dalam pemilihan baju untuk dirinya dan anak-anak apatah lagi dengan keadaan ekonomi yang kurang baik.

Zizie IzetteMereka sekeluarga perlu berjimat cermat untuk perkara yang lebih penting terutama  sekali hal persekolahan anak-anak. Rata-rata netizen memuji sikap rendah diri Zizie.

Benar kata Zizie, zaman sekarang ini tidak boleh membazir. Barang murah tidak semestinya kualitinya tidak cantik kan? Ada kalanya boleh juga nampak menawan dan mewah.

14 responses to Saya Tak Propa! – Zizie Izette Buktikan Beli Baju Anak RM10

  1. Anonymous says:

    PAKAI SEKALI, LPAS TU BUANG,

  2. naz says:

    bia la dia nk beli baju berapa pun,,, x guna duit u pun hahahah rubbish

  3. Ko pemikiran sempit serupa set2 sebelah tu says:

    @anonsays:
    November 15, 2019 at 12:05 pm

    busuknya hati. kau yakin? ada bukti? kau nampak dorang hari2? tanggung la kau kat akhirat nanti kalau apa kau cakap tu salah dan fitnah. aku ada je kenal golongan vip yang beli barangan biasa dan kadang2 pergi makan kat gerai2 kecil. Ke kau ni orang duk ceruk hutan yg baru keluar atau tak pernah jumpa golongan2 ni, fikiran kehuluan sgt set2 yg semua datuk2 datin tu mcm dlm drama ke?lol. orang lain pn turun naik mahkamah, masih jgk berhabis beli brand mahal2. bergantung pada individu la. bukan dia cakap semua baju anak dia murah, dia tunjuk anak dia pun dipakai baju beli murah, mestilah banyak baju mahal dibeli tapi dlm masa sama dia pernah je beli baju rm10. Baju basahan je la tu, Ish3 dah macam pemikiran indon dah ko ni.

  4. esah jendul says:

    kena la start berjimat dr skrg…income pun dh x seberapa lps BN lingkup nak2 dlm siasatan xleh tjk mewah….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini