Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Tak Jahil Sampai Tahap Macam Tu – Haneesya Hanee Komen Isu Foto Bertudung Tetapi Seksi

haneesya hanee

Kecoh baru-baru ini apabila tersebar gambar Haneesya Hanee bertudung tetapi pada masa yang sama agak seksi sehingga menampakkan bahagian pahanya.

haneesya hanee

Advertisement

Sekali lagi dikecam teruk, Haneesya tampil menjelaskan dia tidak pernah berniat mempersendakan agama dan meluahkan rasa kesal apabila mendakwa pemilik produk berkenaan memungkiri janji dengan berkongsi foto keseluruhan imej.

Saya tak bodoh agama dan saya tak akan memperlekehkan agama saya sendiri. Saya diberitahu gambar yang diambil cuma separuh dan sekadar nampak skarf. Itu saja tapi saya tak sangka gambar itu adalah gambar penuh.

haneesya hanee seksi

Sedangkan masa penggambaran saya dah ingatkan mereka supaya tidak merakam foto saya dalam keadaan seksi apatah lagi muat naik di laman sosial.

Dalam isu ini, Haneesya berkata tidak adil untuk netizen terus mengecam dan menuduhnya memperlekehkan agama. Bukan dia yang melakukan kesalahan tetapi orang lain sehingga mencetuskan kontroversi.

Advertisement

haneesya hanee

Bila mereka muat naik gambar tu, pada saya ia bukan salah saya sebab mereka yang berbuat demikian. Bagi saya pula, saya dah cuba terbaik untuk pastikan gambar itu dihapuskan bukan kerana saya takutkan kecaman tapi saya tahu gambar macam tu tak patut dikongsi di media sosial kerana boleh menyebabkan kemarahan orang.

Jadi, tak wajar ada pihak nak tuduh saya mempermainkan agama, saya tak jahil sampai tahap tu lagi.

Terdahulu, ‘posing maut’ Haneesya yang dilihat mengenakan tudung tetapi seakan tidak berpakaian mengundang kemarahan netizen. Haneesya dituduh tidak menghormati agama Islam dan sengaja tampil dengan aksi melampau itu demi meraih publisiti murahan.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. Capri

    October 11, 2019 at 2:01 pm

    Tak bodoh agama? Ni mmg tahap super duper bodoh dah ni.

  2. anoni

    October 11, 2019 at 1:27 pm

    kalo tgk ig yg using that pic, its actually product kasut terompah tu. takkan dia xtau what product they r selling, lamesst excuse.

  3. bodopiang

    October 11, 2019 at 1:24 pm

    kiranya kes mcm nih la.. lepas record abam janji delete ..
    kah kah kkah

  4. Suzzane

    October 11, 2019 at 12:39 pm

    TELADAN BAIK NI… MENUTUP KEPALA SAMBIL BERAK & PAKAI TEROMPAH MASUK JAMBAN. HAHAHAHAHA

  5. Anon

    October 11, 2019 at 12:25 pm

    Itulah pasal, dia yg upload kat IG dia sendiri gambar ni caption berak bagai, pastu cakap mcm ni pulak. Dah berak, taknak ngaku tahi sendiri. Hahaha

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama