“Saya Tak Gembira, Takut Dosa..” Kembali Pada Fitrah, Lucinta Luna Muncul Imej Maskulin

Hiburan

“Saya Tak Gembira, Takut Dosa..” Kembali Pada Fitrah, Lucinta Luna Muncul Imej Maskulin

Penyanyi dna juga personaliti media sosial, Lucinta Luna khabarnya muncul dengan penampilan terbaru sebagai seorang lelaki ketika program temu bula di YouTube Boy William, baru-baru ini.

Lucinta Luna
7 bulan lalu

Mengaku Hamil Selepas Buat Ujian Kehamilan, Doktor Syak Lucinta Luna Hidap Kanser Testis

Advertisement

Kembali kepada fitrah asalnya, dia yang menggayakan baju sejuk dan berambut pendek berkata dia ingin dipanggil dengan nama sebenarnya iaitu Muhammad Fatah.

Lucinta LunaSumber : Google  

Malah, suaranya juga bukan lagi nada wanita yang dibuat-buat tetapi suara asalnya yan garau dan maskulin.

Jelas Fatah, dia penat menjadi seorang yang lain (Lucinta Luna) yang penuh dengan kontroversi.

Selama ini jadi dia (Lucinta Luna), ada rasa tertekan, takut, dimaki, diancam suruh mengaku. Sampai bila? Jujur capek (penat)! Tapi bagaimana untuk meraih rezeki sekarang di negara kita.

Saya kononnya buat pembedahan di Thailand, bedah payudara, bedah kelamin. Sebenarnya Lucinta Luna itu tak ada. Dari dulu Lucinta Luna itu tak ada, dia hanya pura-pura, mahu wujud, bercita-cita untuk popular. Itu saja.

Tambahnya lagi, dia dilahirkan sebagai lelaki normal namun ketika kecil persekitaran keluarga yang kebanyakannya perempuan menjadikan dirinya seperti sekarang.

Malah ketika bersekolah, dia sering dibuli sehingga berasa takut untuk berkawan dengan lelaki.

Kata Fatah, menjadi seorang Lucinta Luna menjadikan dirinya berasa takut terutamanya berkaitan hukum agama.

Saya tak gembira, saya takut. Takut dengan dosa. Bila bangun tidur saya lihat diri saya dan tertanya. Ya Allah, bolehkah saya kembali semula? Lucinta Luna itu mesin ATM saya. Kerana dia cantik, lucu apa saja Lucinta Luna buat wang masuk.

Advertisement

Namun begitu, ketika di akhir temu bual, dia sekali lagi mengejutkan orang ramai apabila mengatakan bahawa kenyataannya itu hanyalah sebagai ‘prank’ dan terus menanggalkan rambut palsu serta menegaskan dirinya adalah wanita.

Kata Fatah, “Aku perempuan sejak lahir lagi!”

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

9 Comments

  1. Anonymous

    October 29, 2021 at 8:25 am

    mesti tak tengok video sampai habis kan nara…tu kan prank je

  2. anonymous

    October 28, 2021 at 6:26 pm

    mana boleh ubah konek dah buang

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...