“Saya Tak Gembira Berlakon, Saya Ambil Keputusan Jadi Suri Sepenuh Masa” – Faralyna Idris

Hiburan

“Saya Tak Gembira Berlakon, Saya Ambil Keputusan Jadi Suri Sepenuh Masa” – Faralyna Idris

Pelakon Faralyna Idris sanggup mengenepikan kerinduan terhadap keseronokan bekerja di lokasi penggambaran, demi fokus sepenuh perhatian menguruskan rumah tangga dan keluarga.

Diana Amir
3 bulan lalu

Diana Amir Akui Dunia Lakonan Bukan Lagi Keutamaannya

Advertisement

Kata ibu kepada dua cahaya mata itu, dia lebih gembira dan puas melihat anak-anak membesar depan mata biarpun dunia lakonan begitu sebati dalam jiwanya.

Saya tidak gembira dan rasa kehilangan sesuatu. Jadi, saya ambil keputusan berehat dan menjalani semula rutin sebagai suri sepenuh masa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Faralyna Idris (@faralynaidris)

Ditanya sama ada muncul perasaan ralat melupakan kerjaya seni, Faralyna hanya mengucapkan syukur kerana baginya Allah memberikannya sesuatu yang lebih besar apabila dapat kembali kepada keluarga.

Advertisement

Tambahnya lagi, dia sudah merasai fasa zaman kemuncak apabila dilimpahi pelbagai tawaran lakonan, jadi tiada perkara yang membawa sesalan sebaik nekad mengorbankan masa untuk bersama keluarga dan insan tercinta.

 

Faralyna Idris dan keluarga

Sekadar info, Faralyna mendirikan rumah tangga dengan jurugambar, Muhammad Fikri Abdullah pada Disember 2014 dan mereka telah dikurniakan dua cahaya mata, Fira Anggun, 6, dan Ayu, 3

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...