Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Saya Tak Boleh Terima..”-Gara-Gara Tak Pakai Pelitup Muka, Aeril Zafril Digelar Anak B*bi

Aeril Zafrel

Susulan kes sebuah butik pakaian terkemuka yang menganjurkan pertunjukan fesyen namun tidak mematuhi Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan kerajaan, nampaknya pelakon dan juga usahawan Aeril Zafril turut menerima tempias.

View this post on Instagram

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

Advertisement

Ini berikutan telah berlegar sebuah video di mana memaparkan Aeril turut hadir dalam majlis pertunjukan fesyen tersebyt dan dilihat tidak memakai pelitup muka ketika ianya berlangsung.

Ianya kemudian tular di media sosial sekaligus telah mengundang kecaman daripada netizen. Sehubungan dengan itu, Aeril atau nama sebenarnya Suhairil Sunari tampil memohon maaf kerana enggan memanjangkan isu tersebut.

Aeril zafrel tweetSumber : Twitter Aeril Zafrel  
Aeril Zafrel twitterSumber : Twitter Aeril Zafrel  
Twitter Aeril ZafrelSumber : Twitter Aeril Zafrel  

 

“Sepanjang majlis saya pakai saja mask. Cuma waktu dah duduk tu saya buka sekejap. Tapi masa itu juga ada orang rakam. Minta maaf ya.” tulisnya dalam sebuah kenyataan di media sosial Twitter.

Advertisement

Dia dalam pada itu turut membalas kritikan netizen namun Aeril tidak dapat menerima komen melampau yang diberikan seorang individu yang menggelarkan dirinya sebagai anak b*bi.

Aeri Zafrel tweetSumber : Twitter Aeril Zafrel  

“Awat senyap anak b*bi weh? @aerilzafrel” tulis pengguna media sosial tersebut.

Enggan mendiamkan diri, Aeril membalas pernyataan individu tersebut dengan mengatakan perkara tersebut tidak patut diucapkan memandangkan kedua ibu-bapanya sudah lama menghadap Ilahi.

LeeyanaRahmanSumber : TheVocket  

Terdahulu, viral sebuah video yang memaparkan suasana ketika acara pertunjukkan fesyen butik pakaian tempatan yang dilihat tidak mematuhi SOP. Aeril dan isterinya, Wawa Zainal merupakan selebriti jemputan untuk majlis tersebut.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. tecit

    March 29, 2021 at 11:20 am

    haihhla netijen. dengki sgt awat ek. klu aku pon lelah rimas kdg2 dlm mask tu hidung aku berair. xkan aku nk biar je xlap. bahalol. kang meleleh2 korg plak xnk dekat. kdg2 org yg ade allergic lg la. resdung. hidung selalu tersumbat. die bukan selesema ok. die alergik. alergic habuk. alergic dgn suhu. kdg2 sejuk melampau pon hidung boleh berair. panas melampau pon boleh. tlg la faham xsemua org same.

  2. anonymous

    March 29, 2021 at 10:41 am

    couple sendu poyo feeling jutawan ..meluattt

  3. Anonymous

    March 29, 2021 at 9:28 am

    dah penah positif pon still tak pakai mask.

  4. Anonymous

    March 28, 2021 at 12:47 pm

    Masa record kau tak boleh sebarkan covid ke?

    • Anonymous

      March 28, 2021 at 2:44 pm

      Korang yg babikan dia ni semua paranoid.takut sgt covid jgn keluar rmh..oh lupa covid x dtg masa makan je sbb masa makan kita bukak mask

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top