Written by Bella | June 26th, 2018

Tentu ada yang masih ingat kontroversi yang melanda pelakon Iqram Dinzly sekitar akhir tahun lalu selepas beliau sering beraksi lucah, menari dengan gaya pelik dan mengeluarkan kata-kata kesat menerusi akaun Instagramnya kepada netizen.

Pada waktu itu ramai yang mempercayai Iqram sudah tidak waras ataupun mengamalkan ilmu kebatinan yang salah sehingga berkelakuan sangat aneh. Mungkin juga beliau mengalami tekanan perasaan selepas kematian bapanya.

Namun,  baru-baru ini, Iqram menerusi portal BH ONLINE memberitahu berkat 10 malam terakhir Ramadhan yang lalu, beliau sudah menemui dirinya yang sebenar dan kini kembali hidup seperti manusia normal.

Saya temui semula diri yang dahulu dan kembali menjalani hidup seperti manusia normal lain. Saya bertemu mereka yang berilmu untuk bertukar pandangan. Mungkin ini yang dikatakan rahmat bulan mulia.

Saya tidak gila, cuma bersikap gila -gila. Alhamdulillah, semuanya sudah kembali seperti asal dan ia berlaku pada 10 malam terakhir Ramadhan lalu.

Dalam pada itu, Iqram akui beliau rindu untuk berlakon semula tetapi tidak mendapat sebarang tawaran gara-gara isu beliau didakwa tidak waras. Apa-apa pun, kami harap masyarakat di luar sana terus memberikan kata-kata positif buat Iqram agar beliau lebih bersemangat untuk kembali bangkit daripada apa yang sudah berlaku.

Sumber Berita : BH ONLINE

14 responses to Saya Sudah Temui Semula Diri Yang Dulu, Saya Tidak Gila – Iqram Dinzly

  1. Wateverr says:

    Alaaaa nnt kami rindu plak prince chicky dinzly ciki ciki boom2 muah cikit lat lat kahkahkahkah… elok le kome sedo diri tu.. dah x ghupe org dah dulunye.. padahal lakonan ok je teman tgk..elok lg si iqram ni blakon dari bam patah hahahhahaha

    10

    1
    • Lat lat mmm dapnye says:

      Yeke dah temui diri yg dulu? Atau isi bank dah nak RM0.00? Nak tak nak terpaksa berlakonlah demi kelangsungan hidup. Niaga kau pun bukan laku pun. Tapi oklah. Aku suka lakonan kau dari Pattah Kayu Cendana. Dan sememangnya aku rindu zaman sewel kau dulu. Lawak!

      3

      2
    • Siti peah says:

      Betul tu..iqram ni kalo bg watak ape pon layan.. kalau kasi watak org gile apetah lagi confirm berjaya menjiwai..kalo si patah amin asik nak watak romentik2 je dia tau..hahaha

      3

      0
  2. Anonymous says:

    Dier ni belakon bagus harap jgn jadi biol balik ok

    9

    0
  3. Anonymous says:

    Tak blh percaya retis2 ni semua untuk publisiti jak… buat minta maaf buat lagi minta maaf lagi buat lagi minta maaf lagi semua pembohong

    5

    0
  4. Anonymous says:

    Dia ni handsme sebenarnya..semenjak jadi sewel..dh tk handsome..cengkong..harap2 jgn sewel balik k..

    4

    2
  5. Anonymous says:

    Pandai dia berlakon. Ini berlakon normal ke…dulu berlakon gila?

    3

    0
  6. JIMBO says:

    Orang gila je yang posing gitu kat kubur.

    5

    1
  7. Anonymous says:

    dia ni berlakon best… masa program Jalan2 cari Makan pun dia best… nape tah lepas tu ganti pengacara lain terus tak ummph takmo tgk JJCM dah..
    harap dia buat comeback… ade jer tempat tuk iqram ni.. bole ganti pelakon2 kayu batu muka nonsense… fedup tgk

    7

    0
  8. mak cute says:

    serius ke…sok2 upload gmbr tgh jilat pishang smbl pki skirt hitam topi peter pan sluar legging..bahasa ntah apa2 konon berpuitis…org agama x mencarut ok..ko dh la mencarut lucah plak…

    2

    0
  9. anonymous says:

    alaaaaaa jadik la giler balik kami semua suka masa kau gila,kau normal nothing la babe bila kau giler kau femes tau

    1

    2
  10. fishball says:

    K whatever

    0

    0
  11. aku sebatang kara says:

    apa apa la kunyit..

    0

    0

Leave a Comment

Optional