Saya Sudah Tawar Hati Dengan Fizz Fairuz – Almy Nadia

Hiburan

Saya Sudah Tawar Hati Dengan Fizz Fairuz – Almy Nadia

Abang Nara dah kata dah. Kalau bercinta jangan lama sangat. Masuk meminang cepat-cepat. Mungkin kerana sudah terlalu lambat, Almy Nadia sudah pun tawar hati dengan Fizz Fairuz. Semalam di BiPop, Almy Nadia membongkarkan betapa jiwanya merana dan kecewa sepanjang bercinta dengan Fizz Fairuz.

fizz fairuz

Advertisement

Untuk makluman, Fizz Fairuz sudah pun membuka mulut kepada media awal tahun ini tentang perancangannya untuk melamar Almy Nadia. Namun untuk pengetahuan anda, Fizz Fairuz tidak pernah memberitahu kepada Almy Nadia tentang perkara tersebut secara face to face. Kata Almy:-

Sana sini orang asyik memperkatakan tentang soal perkahwinan saya dan Fizz, sedangkan saya sendiri tidak tahu sejauh mana kejujuran Fizz. Fizz tidak melamar saya, tidak pernah membuka mulut soal perkahwinan. Dia hanya memberikan kenyataan kepada pihak media. Hubungan kami juga boleh diumpamakan seperti retak menanti belah sejak dua tahu kebelakangan ini. Saya terlalu kecewa, sudah kering air mata apabila terlalu banyak dugaan dan rintangan yang terpaksa dilalui. Tapi, lama kelamaan saya terfikir kenapa saya nak terus menangis dan meratap sedangkan Fizz tidak pernah menghargainya.

Tambah menyedihkan apabila Almy membuka cerita yang Fizz lupa hari jadinya dan tidak menjemputnya ke ABPBH. Serius sedih.

Kami tidak lagi bercakap melalui telfon, jika ada hal penting, saya hanya berbicara melalu WhatsApp. Nombor BBM Fizz pun saya tiada. Jadi adakah ini yang dinamakan cinta? Selama tiga bulan merajuk, Fizz langsung tidak mempedulikan saya, jauh sekali nak menjenguk saya di kampung. Saya juga terasa hati, saya tidak langsung dipelawanya ke majlis ABPBH. Saya teringin nak pergi kerana sudah lama tidak menghadirkan diri ke majlis anugerah, tapi Fizz mahu pergi bersama rakan dan keluarganya saja. Saya mengalah. Tapi, paling buat saya kecil hati, Fizz langsung tidak mengingati hari jadi saya. Bukan nak hadiah besar pun, cukup sekadar mengingati dan mengucapkan selamat hari jadi. Itupun Fizz sudah lupa, jadi apa harapan saya?

fizz almy
Sedih gila kan? Bagi Abang Nara, nampak macam Fizz tak nak kat Almy Nadia langsung. Tambah sedih apabila Fizz hanya menghubungi Almy selepas beberapa hari dia memenangi ABPBH.

Dia cakap pada wartawan, saya adalah orang kedua yang selepas ibunya iaitu insan yang dihubungi Fizz diumumkan menang dalam ABPBH pada malam 8 April lalu. Saya nak gelak mendengarnya, hakikatnya dia menghubungi saya beberapa hari selepas kemenangan itu.

almy

Tak sangka begini rupanya keadaan percintaan Fizz Fairuz dan Almy Nadia. Abang Nara nasihatkan supaya Almy lupakanlah sahaja Fizz. Ramai lagi lelaki di luar sana yang boleh membahagiakan anda. Tak gitu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

195 Comments

  1. frankrose

    May 22, 2012 at 4:18 pm

    “…..saya tidak sangka berkahwin dengan lelaki yang kurang didikan agama, tidak takut dosa pahal apabila soal nikah kahwin dipermainkan….”

    kata2 dari rakan artis kamu, sedang berantakkan rumah tangganya, baca ulang2 kali, jadi lah orang cerdik, belajarlah dari pengalaman orang….

  2. cik_kipas

    May 22, 2012 at 3:53 pm

    hope the best for u, almy…

  3. Anonymous

    May 22, 2012 at 3:12 pm

    Bila masa almy pakai tudung?

  4. rambutan

    May 22, 2012 at 1:19 pm

    aku mmg dr dulu tak suka ngan si piz peroz tu.. mengelabah je mamat poyo perasan ensem tu..

  5. memey cute..

    May 22, 2012 at 1:00 pm

    pada almy nadia..sbr ek mungkin ada hikmah disebalik kejadian ni..aku dulu pun kenal ngan lelaki yg mcm si fizz tu gak..xpernah nak ajak kawin..bila putus cinta ngan die aku jd mcm org ilang arah..tp Allah tu maha adil aku diketemukan ngan lelaki yg jauh lbh segala2 nya dr die..lelaki itu adalah suami aku sekarang..jgn sedey2 ek mungkin amy pun akan jumpa ngan lelaki yg lbh baik lg..jgn cpt mengalah kena kuat ye amy..

Loading...