Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Sudah Tawar Hati Dengan Fizz Fairuz – Almy Nadia

Abang Nara dah kata dah. Kalau bercinta jangan lama sangat. Masuk meminang cepat-cepat. Mungkin kerana sudah terlalu lambat, Almy Nadia sudah pun tawar hati dengan Fizz Fairuz. Semalam di BiPop, Almy Nadia membongkarkan betapa jiwanya merana dan kecewa sepanjang bercinta dengan Fizz Fairuz.

fizz fairuz

Untuk makluman, Fizz Fairuz sudah pun membuka mulut kepada media awal tahun ini tentang perancangannya untuk melamar Almy Nadia. Namun untuk pengetahuan anda, Fizz Fairuz tidak pernah memberitahu kepada Almy Nadia tentang perkara tersebut secara face to face. Kata Almy:-

Advertisement

Sana sini orang asyik memperkatakan tentang soal perkahwinan saya dan Fizz, sedangkan saya sendiri tidak tahu sejauh mana kejujuran Fizz. Fizz tidak melamar saya, tidak pernah membuka mulut soal perkahwinan. Dia hanya memberikan kenyataan kepada pihak media. Hubungan kami juga boleh diumpamakan seperti retak menanti belah sejak dua tahu kebelakangan ini. Saya terlalu kecewa, sudah kering air mata apabila terlalu banyak dugaan dan rintangan yang terpaksa dilalui. Tapi, lama kelamaan saya terfikir kenapa saya nak terus menangis dan meratap sedangkan Fizz tidak pernah menghargainya.

Tambah menyedihkan apabila Almy membuka cerita yang Fizz lupa hari jadinya dan tidak menjemputnya ke ABPBH. Serius sedih.

Kami tidak lagi bercakap melalui telfon, jika ada hal penting, saya hanya berbicara melalu WhatsApp. Nombor BBM Fizz pun saya tiada. Jadi adakah ini yang dinamakan cinta? Selama tiga bulan merajuk, Fizz langsung tidak mempedulikan saya, jauh sekali nak menjenguk saya di kampung. Saya juga terasa hati, saya tidak langsung dipelawanya ke majlis ABPBH. Saya teringin nak pergi kerana sudah lama tidak menghadirkan diri ke majlis anugerah, tapi Fizz mahu pergi bersama rakan dan keluarganya saja. Saya mengalah. Tapi, paling buat saya kecil hati, Fizz langsung tidak mengingati hari jadi saya. Bukan nak hadiah besar pun, cukup sekadar mengingati dan mengucapkan selamat hari jadi. Itupun Fizz sudah lupa, jadi apa harapan saya?

fizz almy
Sedih gila kan? Bagi Abang Nara, nampak macam Fizz tak nak kat Almy Nadia langsung. Tambah sedih apabila Fizz hanya menghubungi Almy selepas beberapa hari dia memenangi ABPBH.

Advertisement

Dia cakap pada wartawan, saya adalah orang kedua yang selepas ibunya iaitu insan yang dihubungi Fizz diumumkan menang dalam ABPBH pada malam 8 April lalu. Saya nak gelak mendengarnya, hakikatnya dia menghubungi saya beberapa hari selepas kemenangan itu.

almy

Tak sangka begini rupanya keadaan percintaan Fizz Fairuz dan Almy Nadia. Abang Nara nasihatkan supaya Almy lupakanlah sahaja Fizz. Ramai lagi lelaki di luar sana yang boleh membahagiakan anda. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

195 Comments

  1. pet fairuzz

    May 31, 2012 at 2:27 pm

    alahaii pet fairuzz ni, bukan hensem pon.. donut lebih.. almy ni cantik kot kate ko.. haa carik je org lain nokk.. dah menang award pastu putar cita tak jd lak minang almy.. sian minah nih… kang Allah swt tarik blk award ko ape pun x dpt weiiii.. puihhhh

  2. fizo omar

    May 23, 2012 at 8:59 pm

    aku pon cm kes almy ni..dh 2x bfday xde wish pon..lau bfday die ak wish lmbt mrh nye bkn men lg…
    xpe almy lau fizz xmo i kn de…kite kn serasi blakon cinta buat emelda…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top