October 11th, 2012

Semenjak menghiasi muka depan majalah Nona, nama Raja Ema yang popular dengan lagu Jejaka Idaman kembali meletup. Salah satu persoalan yang ditimbulkan oleh peminatnya ialah mengapa Raja Ema tampil dengan imej tidak bertudung sedangkan penampilan terakhirnya ketika menjadi isteri Sheqal sangat manis menutup aurat.

raja ema

Hari ini menerusi Harian Metro, Raja Ema tampil untuk menerangkan persoalan yang timbul ini kepada peminat-peminatnya. Kata Raja Ema:-

Terus terang, saya tak faham kenapa isu buka tudung pula yang digembar-gemburkan kerana saya sudah bertahun-tahun tidak bertudung cuma ramai orang yang tak tahu kerana saya sudah lama tidak aktif dalam bidang hiburan lagi. Bertudung bukanlah satu paksaan kerana kita perlu dengan rela hati untuk melaksanakan kewajipan itu. Saya tidak mahu sekadar bertudung saja tapi pakaian tetap mengikut bentuk badan, menjolok mata atau bertudung tapi masih mendedahkan sebahagian rambut.

raja ema

Apabila ditanya tentang perubahan wajahnya yang tampak lebih cantik dan jelita, Raja Ema enggan memberikan komen sama ada dirinya menggunakan botoks. Kata Raja Ema:-

Maaf, saya tak dapat komen mengenai isu penggunaan botoks tapi saya mengaku memang ada berjumpa doktor dan mengambil suntikan vitamin C dan produk berkaitan untuk mengekalkan kecantikan wajah dan tubuh. Selain itu, saya memang menjaga pemakanan seimbang, senaman dan mengambil produk yang sesuai untuk mendapatkan berat badan idaman dengan nasihat doktor.

Patutlah Raja Ema makin cun kan? Yang penting, Raja Ema pergi berjumpa dengan doktor terlebih dulu dan tidak hentam kromo sahaja mengambil ubat yang ada dijual di pasaran. Semoga Raja Ema akan dapat membuat comeback di dalam industri hiburan tanah air. Pasti ramai yang merinduinya kelibatnya.

P.S: Pusat latihan bola sepak England yang terbaru.


180 responses to “Saya Sudah Bertahun-Tahun Tidak Bertudung – Raja Ema”

  1. nanarisa says:

    ko ingat ko x pakai tudung ko cantik meh?? rase mcm nk bg penyepak jer,,

  2. nanarisa says:

    ko ingat ko x pakai tudung ko cantik meh?? muka macam nak bg penyepak jer

  3. Islam semakin fanatik says:

    Dalam quran tak kata tutup kepala! Kau baca la banyak2 kali. Arab mental sudah pesongkan bg kena dgn adat dia.

  4. Zul says:

    Tudung buat yang muda nampak mcm makcik, sedondon aje semua yg pakai tudung macam pekerja kerajaan wakakakkaa! Kalau Raja Ema pakai tudung, muka jadi tawar 50% ; kalau nak cantik pakai tudung kena makeup tebal, belit sana sini baru la nampak ke-bandar-an sikit , kalau tidak KAMPUNG, tambah dgn tudung depan keras mcm maid Indon,benci betul aku tgk!

  5. jas says:

    Bertudung itu memang dah termaktub dalam Al-Quran tetapi siap kite untuk menilai org, Sudah tertulis di dalam AlQuran hanya ALLAH sahaja yang menilai baik buruk nye perlakuan kite.

Loading...