Written by Bella | September 12th, 2019

Pernah gagal dalam percintaan bersama Intan Ladyana sebelum ini selepas lapan tahun bercinta dan hubungannya dengan Emma Maembong juga terkandas, ada netizen yang beranggapan pelakon Kamal Adli tidak serius dalam hubungan cinta.

kamal adli

Menurut Kamal, sekali pun dia tidak pernah berniat untuk mempermainkan hati mana-mana wanita dan sememangnya serius setiap kali menjalinkan hubungan.

Saya tidak pernah merasa solo. Saya seseorang yang sentiasa mahu mempunyai pasangan. Setiap kali berpisah saya berani untuk mencuba menjalinkan hubungan baharu. Malangnya pada ketika itu saya tidak matang.

kamal adli serius bercinta

Saya meletakkan cinta sebagai prioriti sehingga melupakan impak hubungan tersebut terhadap kerjaya. Bagi saya, cinta adalah segala-galanya. Itu khilaf saya.

Kamal juga menafikan dirinya serik untuk bercinta lagi, hatinya tidak pernah tertutup untuk menerima cinta baharu. Namun, dia tidak terburu-buru dalam soal itu.

Banyak hal sebenarnya yang harus dipertimbangkan untuk memulakan hubungan cinta baharu. Jangan terburu-buru memilih pasangan agar tidak menyesal di kemudian hari.

Sumber Berita : Kosmo Online

8 responses to Saya Serius Setiap Kali Bercinta – Kamal Adli

  1. Anonymous says:

    Adoi, salah sorang hero yng aku tukar siaran kalu ko ada. Sorry bro.. you are not a silver-screen type or tv drama hero.

    11

    0
  2. Anonymous says:

    x minat… pastu dgn uqasha tu pulak lagi la ko jatuh merudum.

    4

    0
  3. Lofake Perli Sambil Berdoa Agar Kakak Dpt Title Janda Semula says:

    Tak payah serious sgt…yang penting besok dah kawin nafkah bini harus Rm500. Paling busok 3k ye bro?

    4

    0
  4. Anonymous says:

    Jom tanya Emma..

    1

    0
  5. Shah deraman says:

    klu btl serius xde laa ko bercinta lama2…simpan anak dara org smpai 10thn…mcm ko simpan si intan tu…ko igt org perempuan ske ke laki y nk berkapel seumur hdp tnpa ade planning nk berkahwin??umur ko pun bkn muda lagi…aku rs ko ni tak tau kot maksud “serius” tu..serius dlm hubungan mksd nye ko ade planning nk kawen dlm bape thn…cth: ko target 2 thn je bercinta lps tu kawen..tu mksd “serius”..fhm??bkn ko serius bercinta tp x kawen2…adoiii…bengapnye mamat ni..patut laa xde perempuan melekat kat ko..ko je y perasan hot..berlakon pun xde laa best mne..elok tu ko dgn uqasha…2-2 dungu..

    19

    0
  6. anonymous says:

    buusukkk

    1

    0
  7. Anita85 says:

    Serious bercinta dan serious tak mau kawin sebab serious tak ada tokoh jadi imam bagi bakal isteri.

    5

    0
  8. Anonymous says:

    nakpa kata kau tok.

    2

    0

Tinggalkan Komen Anda Di Sini