Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Serius Setiap Kali Bercinta – Kamal Adli

kamal adli

Pernah gagal dalam percintaan bersama Intan Ladyana sebelum ini selepas lapan tahun bercinta dan hubungannya dengan Emma Maembong juga terkandas, ada netizen yang beranggapan pelakon Kamal Adli tidak serius dalam hubungan cinta.

kamal adli

Advertisement

Menurut Kamal, sekali pun dia tidak pernah berniat untuk mempermainkan hati mana-mana wanita dan sememangnya serius setiap kali menjalinkan hubungan.

Saya tidak pernah merasa solo. Saya seseorang yang sentiasa mahu mempunyai pasangan. Setiap kali berpisah saya berani untuk mencuba menjalinkan hubungan baharu. Malangnya pada ketika itu saya tidak matang.

kamal adli serius bercinta

Saya meletakkan cinta sebagai prioriti sehingga melupakan impak hubungan tersebut terhadap kerjaya. Bagi saya, cinta adalah segala-galanya. Itu khilaf saya.

Kamal juga menafikan dirinya serik untuk bercinta lagi, hatinya tidak pernah tertutup untuk menerima cinta baharu. Namun, dia tidak terburu-buru dalam soal itu.

Banyak hal sebenarnya yang harus dipertimbangkan untuk memulakan hubungan cinta baharu. Jangan terburu-buru memilih pasangan agar tidak menyesal di kemudian hari.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Anonymous

    September 13, 2019 at 4:58 pm

    nakpa kata kau tok.

  2. Anita85

    September 13, 2019 at 11:37 am

    Serious bercinta dan serious tak mau kawin sebab serious tak ada tokoh jadi imam bagi bakal isteri.

  3. anonymous

    September 12, 2019 at 10:09 pm

    buusukkk

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama