February 9th, 2016

Kisah rumah tangga Syura ini tidak kami nafikan mendapat perhatian beberapa pihak, lebih-lebih lagi selepas bekas suaminya, Muhd Fadhly mendedahkan  penyanyi itu mendesak beliau untuk berpisah.

Namun, cerita itu sudah berlalu dan hubungan mereka kini agak baik. Mula lah ada pihak yang bertanya tidakkah Syura ingin merujuk semula dengan bekas suaminya? Walaubagaimanapun, Syura memberitahu beliau sudah selesa hidup sendiri dan belum bersedia untuk kembali menjadi seorang isteri.

Saya akui bukan mudah menggalas status sebagai ibu tunggal. Kadang-kadang terpaksa tinggalkan anak-anak untuk mencari rezeki. Itu tak termasuk pandangan serong masyarakat. Bagaimanapun, semua itu saya tak hiraukan dan anak-anak menjadi kekuatan. Soal rujuk, biarlah dulu. Saya lebih senang bersendiri buat masa ini.

Pada masa yang sama, Syura mengakui ada beberapa lelaki yang cuba untuk mendekati dirinya tetapi fokusnya kini adalah untuk bekerja demi menjaga anak-anak beliau.

Bohonglah kalau kata tiada yang berbuat begitu, tetapi saya tidak mahu fikirkan hal itu kerana fokus saya ketika ini adalah untuk mencari rezeki bagi membesarkan anak-anak.

Soal rujuk kembali selepas bercerai, satu perkara yang agak subjektif untuk dibicarakan. Mungkin tidak salah untuk cuba menjalinkan hubungan sebagai suami isteri kembali tetapi pada masa yang sama mungkin perpisahan juga jalan yang terbaik. Namun, masa hadapan seseorang itu tiada siapa yang tahu bukan?

Sumber Berita: BH ONLINE


Comments are closed.

Loading...