Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Sayang Diana Memang Harap Dia Hadir, Saya Rindu Anak-Anak – Farid Kamil

Kehadiran Datin Diana Danielle ke Mahkamah Majistret Petaling Jaya pagi tadi adalah momen yang paling bermakna serta terindah buat Datuk Farid Kamil yang sudah beberapa hari tidak dapat bertemu dengan cinta hatinya itu.

Advertisement

Tersenyum lebar dan sangat tenang hari ini, Farid memberitahu beliau berada dalam keadaan baik dan turut meluahkan rasa rindu terhadap dua anaknya iaitu Muhammad dan Nur Aurora.

Alhamdulillah, saya berada dalam keadaan baik. Saya rindu anak-anak. Saya sayang Diana. Saya juga sememangnya mengharapkan dia datang dan begitu juga ahli keluarga lain.

Diana sempat mengusap kepala Farid dengan penuh kasih sayang tadi sebaik sahaja bertemu dengan suaminya itu di luar bilik reman. Walaubagaimanapun, buat masa ini Diana belum bersedia untuk memberikan sebarang komen mengenai kes Farid.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. mak cik bawang puk puk puk

    January 17, 2018 at 8:34 am

    keluar dari penjara pun handsome teramatttt!! untung kau DD..huhu..aku doakan korang till jannah..huhuhu

  2. Anonymous

    January 17, 2018 at 8:28 am

    diana ni sedap jugak ye

    • leti

      January 18, 2018 at 10:01 am

      Macam mak ko

  3. Awan Nano

    January 16, 2018 at 9:15 pm

    I kesian DD.. I tak kesian FK.. Tp apapun salute fanily FK 1 hati tolong.. Aku takde family member yg tlibat dadah (syukur!) tp aku tahu setiap org yg ambik dadah then insaf perlukan sokongan family.. Samalah jgk mcm banduan yg dah insaf.. All the best to u FK.. Semoga lepas ni u jd insan yg lebih baik dr semalam..

  4. sephiaaaaa

    January 16, 2018 at 6:37 pm

    jgn nak memandai2 buat citer itu-ini psal kes ni. doakan yg baik2 buat FK & DD semoga mereka tabah & dpt lepas dr ujian ni. lbh baik diam dr berkata2 yg menyakitkn hati. apa pon yg media bgtau, kita x tau apa sbnr yg terjadi…berilar ruang pd mereka mengumpul kekuatan diri.
    #somethinggoesfishy

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top