January 16th, 2018

Kehadiran Datin Diana Danielle ke Mahkamah Majistret Petaling Jaya pagi tadi adalah momen yang paling bermakna serta terindah buat Datuk Farid Kamil yang sudah beberapa hari tidak dapat bertemu dengan cinta hatinya itu.

Tersenyum lebar dan sangat tenang hari ini, Farid memberitahu beliau berada dalam keadaan baik dan turut meluahkan rasa rindu terhadap dua anaknya iaitu Muhammad dan Nur Aurora.

Alhamdulillah, saya berada dalam keadaan baik. Saya rindu anak-anak. Saya sayang Diana. Saya juga sememangnya mengharapkan dia datang dan begitu juga ahli keluarga lain.

Diana sempat mengusap kepala Farid dengan penuh kasih sayang tadi sebaik sahaja bertemu dengan suaminya itu di luar bilik reman. Walaubagaimanapun, buat masa ini Diana belum bersedia untuk memberikan sebarang komen mengenai kes Farid.

Sumber Berita : Kosmo Online


25 responses to “Saya Sayang Diana Memang Harap Dia Hadir, Saya Rindu Anak-Anak – Farid Kamil”

  1. mak cik bawang puk puk puk says:

    keluar dari penjara pun handsome teramatttt!! untung kau DD..huhu..aku doakan korang till jannah..huhuhu

  2. Anonymous says:

    diana ni sedap jugak ye

  3. Awan Nano says:

    I kesian DD.. I tak kesian FK.. Tp apapun salute fanily FK 1 hati tolong.. Aku takde family member yg tlibat dadah (syukur!) tp aku tahu setiap org yg ambik dadah then insaf perlukan sokongan family.. Samalah jgk mcm banduan yg dah insaf.. All the best to u FK.. Semoga lepas ni u jd insan yg lebih baik dr semalam..

  4. sephiaaaaa says:

    jgn nak memandai2 buat citer itu-ini psal kes ni. doakan yg baik2 buat FK & DD semoga mereka tabah & dpt lepas dr ujian ni. lbh baik diam dr berkata2 yg menyakitkn hati. apa pon yg media bgtau, kita x tau apa sbnr yg terjadi…berilar ruang pd mereka mengumpul kekuatan diri.
    #somethinggoesfishy

Loading...