Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Sanggup Buat Apa Saja Untuk Hak Seorang Bapa – Aidil Zafuan

Di kala peminat bola sepak Malaysia sedang memfokuskan kepada kejohanan Piala AFF Suzuki Cup, Aidil Zafuan hari ini tampil di Mstar Online untuk memberitahu yang dia sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan haknya sebagai seorang bapa.
aidil zafuan

Sedih jugak Abang Nara membaca kata-kata yang dituturkan oleh Aidil Zafuan. Abang Nara faham hati Aidil lagi-lagi semenjak Abang Nara bergelar ayah ini. Kata Aidil:-

Advertisement

Bapa mana yang tak sedih apabila Rita pernah berkata anak-anak tidak pernah bertanyakan tentang saya. Saya percaya anak-anak tidak tahu apa-apa jika tidak diajar mengenai sesuatu perkara. Walau apa pun terjadi, saya akan pastikan dapat berjumpa dengan anak-anak. Saya tidak sanggup kehilangan mereka. Saya sanggup membuat apa sahaja untuk mendapatkan hak sebagai seorang bapa.

Untuk makluman, Aidil sangat kecewa apabila mengetahui Rita Rudaini bersama anak-anak kini berada di Australia tanpa pengetahuannya. Apa pun Abang Nara rasa buat masa ini Aidil janganlah fikir sangat mengenai masalah keluarga. Fokuskan terlebih dahulu dalam perlawanan AFF Suzuki Cup. Dah habis nanti barulah selesaikan masalah ini. Tak gitu?

P.S: Supreme championship cat. Comel gila kucing-kucing.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

232 Comments

  1. mak angkat rita rudaini

    November 29, 2012 at 3:19 pm

    geli lah bila dengar.kau boleh buat aniaya kat isteri dan anak2.kalau taksuka dgn attitude rita kau kena bimbing dia..ni tak..dah ajak anak org kahwin kat siam tiba2 buat jahat pulak..kau ingat senang rita nak lpaskan anak2 hidup dgn kau..dah2 lah buat org mderita pergilah buat anak dgn perempuan lain well kuasa lelaki kan hebat.kau kan muda lagi…buat ah anak2 bnyk2..si jue kan ada.kahwin lah dgn dia…jgn nak persoalkan hak sbg bapa kpd anak2 kalau sblm ni kau blh tgglkan anak2 dan bini dlm keadaan yg tgantung..pk2 lah aidil dan bawaklah insafff…wallahualam…

  2. tuu tu tu tuuuddiaaa!

    November 29, 2012 at 1:58 pm

    rita bnyak expose kisah diowng n aidil bnyak berdiam diri, n kita kene ingt yang diam tak semstinya salah n yg bersuara tak semestinya btul. kte awng lua nie tak payah la nk jadi hakim pulak.. walhal kite tak tau perkara sebenar.. diam2 dan tengok ajelah kseudahan sinetron nie..

  3. Nek Tipah

    November 29, 2012 at 1:57 pm

    Haisshhh! korang ni… satu pun xdek komen yg membina… Meh sini nenek nak bg semangat kat Aidil.. “Sian kome.. nape? nak ikut pg Ostolia ke? Budak2 tu xyah tau ttg bapak mrk pun rsnya takpe..takkan nak cerita..sambil tunjuk kat paper..haa nilaa papa kamu.. yg masa mummy tgh susah.. dia ntah ke mana tergedik2 dgn gepreng baru..gitu? Satu lg nenek harap Rita x ikut spt nenek..tp kalu nenek di tempat Rita.. makhluk tu keluar je statement kt atas tu ..on de spot nenek jawab… “Ade Aku Kisah????!!!”

  4. aku

    November 29, 2012 at 1:46 pm

    hak tui la aidil!

  5. cik kemban

    November 29, 2012 at 1:17 pm

    kemana parents si aidil ni ye? x plk bersuara.. makcik ‘kaver’ la ank makcik ni.. padan muka makcik kan? nasib makcik & aidil ni umpama keluar mulut buaya masuk mulut rimau kan?.. kesian tau!! konon2 x nk ‘si janda’ rita.. dpt ganti si juju pon ‘ala2 janda’ gak, tp janda x kawin la.. lg parahhh.. wakakaka.. amik ko!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama