“Saya Sangat Teruja Tanpa Fikir Sensitiviti” – Shukri Yahaya Mohon Maaf Isu Lakonan Dalam Layang-Layang Perkahwinan

Hiburan

“Saya Sangat Teruja Tanpa Fikir Sensitiviti” – Shukri Yahaya Mohon Maaf Isu Lakonan Dalam Layang-Layang Perkahwinan

Pelakon berkaliber, Shukri Yahaya memohon maaf di atas kekhilafannya berlakon babak yang didakwa tidak senonoh dalam drama terbaru, Layang-Layang Perkahwinan.

Ujar Shukri, dia tidak akan mengulangi kesilapan yang sama di masa akan datang.

Advertisement

Shukri Yahaya mohon maaf

Saya minta maaf sebab apa yang terjadi itu datangnya dari kesilapan saya sendiri.

Babak itu sebenarnya berlangsung pada hari pertama saya mulakan penggambaran dan saya sangat teruja untuk buat babak itu tanpa memikirkan sensitivi rakyat. Ia takkan berulang kembali.

Babak dilakonkan hari pertama penggambaran

Pelakon itu juga memberitahu bahawa dirinya lebih suka melakukan interpretasi dan tidak suka membaca skrip terlebih dahulu ketika hari penggambaran.

Saya terus terang bahawa saya tak suka baca skrip, dan sejenis yang bila berada di set penggambaran baru buat interpretasi berdasarkan skrip.

Pada awalnya, saya bayangkan babak itu sedikit. Lagipun itu hari pertama shooting dan saya terlampau bersungguh-sungguh untuk jayakan watak.

Katanya, dia cuba untuk membawa watak yang ‘berlainan’ sedikit berbanding dahulu namun tidak diterima ramai kerana ia agak mencabar sensitiviti orang ramai.

Sebelum ini, tular satu rakaman video memaparkan babak Shukri yang sedang mandi menarik tangan Alya Iman masuk ke kamar mandi.

Shukri dalam pada masa yang sama tidak memakai baju kemudiannya dikecam warga maya yang menganggap babak tersebut sebagai tidak senonoh dan lucah.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Shukri Yahaya layang layang perkahwinan
6 months ago

"Apalah Perasaan Isteri Shukri Tengok Babak Ni.." - Babak 'Bilik Mandi' Drama Layang-Layang Perkahwinan Undang Kecaman Netizen?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Ohbulan

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...