“Saya sangat sedih dan kecewa dengan kenyataan yang dibuat terhadap diri saya” – Veveonah Mosibin

Trending

“Saya sangat sedih dan kecewa dengan kenyataan yang dibuat terhadap diri saya” – Veveonah Mosibin

Susulan kenyataan yang dibuat oleh Timbalan Menteri Datuk Zahidi Zainul Abidin yang menyifatkan bahawa tindakan anak jati Sabah untuk memuat naik video yang menggambarkan kekurangan capaian internet di kawasan pedalaman Sabah sebagai palsu dan hanya ingin meraih tontonan, kini giliran Veveonah Mosibin untuk memberikan kenyataan.

Beberapa jam yang lepas, Timbalan Menteri itu telahpun mengeluarkan satu lagi status di laman sosial beliau atas kesilapan fakta yang diberikan sewaktu sidang Dewan Undangan Negara. 

BACA : Dakwaan Bahawa Veveonah Mosibin Merakamkan Video Untuk Mengejar Views Adalah Palsu – Datuk Zahidi Zainul Abidin

Advertisement

Saya berasa sangat sedih dan kecewa dengan kenyataan yang dibuat terhadap saya. Kini saya viral sekali lagi tetapi penuh dengan sentimen yang negatif. 

Ternyata, kenyataan Veveonah yang meluahkan perasaan kecewa mendapat perhatian dan reaksi netizen. 

Menurut Veveonah lagi, beliau menafikan bahawa video yang telah dimuatnaik adalah bertujuan untuk meraih tontonan semata. 

Sumber : Facebook Veveonah Mosibin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...