Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Sangat Berbesar Hati Untuk Menerima Permohonan Maaf Anzalna – Bella Astillah

Alhamdulillah. Bagus sungguh sikap Bella Astillah ini. Respek Abang Nara kepadanya. Bukan mudah untuk kita memaafkan seseorang, namun keterbukaan hati Bella untuk memaafkan Anzalna Nasir haruslah dipuji. Tindakan Anzalna yang mengaku kesilapan dan memohon maaf secara terbuka juga harus dikagumi. Kita selaku umat Islam tak baik gaduh lama-lama. Memaafkan itu adalah satu amalan mulia.

anzalna bella

Advertisement

Apa-apa pun, Anzalna Nasir sudah pun setel bahagian keterlanjuran kata-katanya. Sehingga hari ini semua orang masih menanti penjelasan daripada Afifah Nasir. Adakah Afifah akan tampil atau terus mendiamkan diri? Sama-samalah kita nanti. Kata Bella:-

Bila orang sudah minta maaf kita harus memaafkan mereka. Dia buat secara terbuka lagi dan saya sangat berbesar hati untuk menerima permohonan maafnya.

Mungkin selepas ini Anzalna perlu mengetahui keadaan sebenar sebelum boleh mengeluarkan apa-apa komen. Sepatutnya dia tidak terlibat tetapi mahu buat macam mana

anzalnaCuma satu sahaja nasihat Abang Nara untuk para selebriti di Malaysia ini. Lain kali apabila nak menulis sesuatu, nak memberi pandangan tentang sesuatu perkara, jangan gatal tangan sangat nak tekan butang “send” tue. Baca 2,3 kali dulu kata-kata anda. Adakah ia akan menyakit hati seseorang? Adakah ia akan membuatkan netizen mengamuk? Apa perasaan anda kalau anda berada di pihak yang menerima kata-kata tersebut? Semua benda ini perlu dinilai terlebih dahulu. Sekali dah tekan butang “send”, tiada lagi turning back. Sumber Utusan Malaysia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top