“Saya Salah..” – Tampar Chris Rock Secara ‘Live’ Di Oscars, Will Smith Mohon Maaf

Hiburan

“Saya Salah..” – Tampar Chris Rock Secara ‘Live’ Di Oscars, Will Smith Mohon Maaf

Semalam, membuatkan ramai pihak yang terkejut apabila pelakon Hollywood iaitu Will Smith menampar Chris Rock kerana membuat jenaka berkenaan sakit isterinya.

Susulan itu, pihak polis Los Angeles memaklumkan Chris enggan memfailkan laporan terhadap Smith biarpun menamparnya secara siaran langsung di anugerah Oscars serta khalayak ramai.

Advertisement

Selepas kejadian terbabit berlaku, hingga ke hari ini, wakil dari pihak Chris masih belum membuka mulut untuk memberi sebarang komen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Will Smith (@willsmith)

Terbaharu, Smith ada membuat permohonan maaf kepada Chris di halaman Instagram Storynya mengatakan dirinya telah pun melampaui batas dengan mengambil tindakan sedemikian.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

BACA: Will Smith Tumbuk Chris Rock Atas Pentas Oscars Waktu Siaran Langsung Sebab ‘Kutuk’ Kepala Botak Isteri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Mawar

    March 30, 2022 at 3:14 am

    Diorg kan amalkan “open marriage”.
    Open marriage adalah sebuah hubungan yang dimiliki pasangan yang sudah menikah namun memutuskan untuk membuka pernikahannya. Keduanya sepakat untuk mengizinkan pasangan mereka menjalin hubungan emosional, bahkan melakukan hubungan seksual dengan orang atau pasangan mereka yang lain.

  2. Oriole

    March 29, 2022 at 12:07 pm

    Jantan depan bini konon kau tunjuk kau sanggup pertahankan dia. Tapi belakang kau curang dan dirumah kau dera mental dia.

    • facts

      March 30, 2022 at 1:14 am

      Erk? Bini dia yang curang kot (siap mengaku sendiri)… lol

Loading...