Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Saya Pun Tak Tahu Dia Dah Putus..” Zul Ariffin Nafi Jadi Punca Intan Najuwa Putus Tunang

Pelakon Zul Ariffin tampil menafikan dakwaan sesetengah individu yang menyatakan dia adalah punca aktres intan Najuwa putus tunang bersama Razrul Anwar Rusli seperti yang dilaporkan sebelum ini.

View this post on Instagram

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

Advertisement

Ujar Zul yang ditemui media, dia sendiri tidak tahu menahu mengenai status terkini hubungan pelakon wanita itu bersama bekas tunangnya sehinggalah dia diberitahu oleh media.

Pelakon filem Sangkar ini turut berkata bahawa dia tidak mempunyai sebab untuk menjadi punca perpisahan tersebut.

View this post on Instagram

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

“Bukan saya tak ada kerja lain nak jadi punca perpisahan Intan dan bekas tunang dia. Lagipun sebelum ini, isu melibatkan kami berdua disebabkan drama gandingan kami dan saya pun tak baca mengenai berita dia putus. Saya tak tahu pun (intan putus tunang), saya tahu ini pun sebab orang cakap.”zu

Advertisement

Tambah Zul lagi, dia kini seolah sudah lali dengan cerita daripada netizen dan media yang mengaitkan dirinya dengan pelbagai benda.

Intan Najuwa Zul Sumber : Google  

Sehubungan dengan itu, Zul kini sudah tidak kisah kerana ini bukan kali pertama dia dikaitkan dengan cerita yang langsung tiada kaitan dengan dirinya.

Terdahulu, Intan Najuwa telah mengesahkan bahawa hubungan dia dengan bekas tunangnya telah pun berakhir ketika menjawab soalan peminat menerusi segmen ‘Ask Me Question’ di laman Instagram miliknya.

intan najuwaSumber : Instagram Intan Najuwa  

Intan dan Razrul sebelum ini mengikat tali pertunangan pada 18 Ogos 2018 di Hotel Thistle, Johor Bahru sempena ulang tahun kelahiran aktres itu yang ke-22.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    March 23, 2021 at 9:20 am

    eh sukati je kan wartawan ni ckp zul penyebab segalanya. tuan bdn (intan) sendiri xde mention sebab zul. eh sukatiiiii je korg ni kan. inilah fitnah zaman sekarang.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama