“Saya Pernah Dipanggil Perempuan Jahil Dan Psiko Oleh Seorang Ustazah” – Nora

Hiburan

“Saya Pernah Dipanggil Perempuan Jahil Dan Psiko Oleh Seorang Ustazah” – Nora

Dianggap perkara biasa, penyanyi Datuk Nora Ariffin tak dapat menolak dari difitnah, kejian atau makian daripada orang luar apabila membabitkan dirinya dengan dunia selebriti.

9 bulan lalu

Didakwa Kahwini Menteri Wilayah Annuar Musa, Anak Nora Ariffin Tampil Bersuara

Advertisement

Menurut Nora, dia juga pernah dipanggil sebagai seorang yang jahil dan psiko oleh seorang ustazah, tetapi sudah memaafkan individu tersebut.

Saya pernah dipanggil perempuan jahil dan ‘psiko’ oleh seorang ustazah. Walaupun dimaafkan tapi tak akan lupa sampai bila-bila.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DATUK NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin)

Penyanyi yang kini berusia 48 tahun itu menjawab beberapa pertanyaan peminat menerusi Ask Me Question di perkongsian dalam Instagram Story miliknya.

Advertisement

Nora Ariffin

Ketika ditanya oleh seorang peminat bagaimana beliau boleh mengekalkan diri untuk tetap positif walaupun berhadapan dengan pelbagai situasi negatif, Nora cuma menganggap setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.

Semoga Nora kekal kuat menghadapi pelbagai ujian dari-Nya.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Pembaca BN

    August 26, 2021 at 8:43 pm

    Ingat nak umum kawin td

  2. Anon

    August 26, 2021 at 1:15 pm

    Itu hanya layak dipanggil Ostajah.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...