Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Saya Dikira Pengganti Janna Nick Dan Diana Danielle” – Nad Zainal Tak Kisah Jadi Pilihan Terakhir Untuk ‘Takdir Yang Tertulis’

nad zainal

Dengan populariti yang tidak disangka-sangka kini, pasti ramai yang terkejut kalau mengetahui bahawa watak Juweta dan Ruhila dalam drama ‘Takdir Yang Tertulis’ bukanlah milik asal pelakon Nad Zainal dan Elvina Mohamad.

Mendedahkan hal tersebut baru-baru ini, walaubagaimanapun Nad Zainal tidak ralat meskipun menjadi pilihan terakhir untuk menghidupkan watak utama itu.

Advertisement

Jelas Nad lagi, dia yakin bahawa itu adalah rezeki yang sudah tertulis buatnya.

“Saya dan Elvina bukanlah pilihan pertama, kami adalah pilihan terakhir. Nak dijadikan cerita, saya ini kira pengganti Janna Nick dan Diana Danielle. Saya pun fikir banyak kali, sebab cerita ini sama dengan Hati Yang Tersakiti. Saya tak nak ada pengulangan.”

nad zainal

Bahkan pelakon wanita ini turut gementar kerana menjadi pilihan terakhir memandangkan dia yakin pengarah sudah pasti mempunyai bayangan bagaimana watak ini harus dibawa.

Malah Nad tidak segan untuk berkongsi cerita mengenai perjalanan karier seninya sebelum ini. Katanya, dia sepatutnya membawa watak Juita dalam drama ‘Nur 2’ namun tidak kesampaian memandangkan ada pihak yang bersetuju dengan pemilihannya.

“Bercakap mengenai drama Nur 2, watak Juita saya menjadi pilihan pertama untuk watak itu. Tapi ada alasan tertentu kenapa watak itu tak diberikan kepada saya. Saya pun okay saja. Sebab masa awalnya, mereka suka keserasian saya dengan Syafiq Klyle dalam ceria Syirik. Jadi mereka cadangkan saya untuk watak itu.”

nad zainal

Pun begitu, Nad menganggap ia adalah ketentuan Allah memandangkan dia tidak menjadi ‘Juita’ dalam drama tersebut namun berkesempatan menjadi ‘Juweta’ di dalam drama “Takdir Yang Tertulis’ ini.

“Tak kisahlah pilihan pertama, terakhir rezeki atau saat akhir kena tolak, kita kena ‘move on’ dan jangan rasa terguris atau tersinggung dengan pendatang baru. Kena buat sehabis baik saja. Kalau orang sudah bagi, bermaksud rezeki anda. Jangan fikir nak buat ala kadar saja.”

Menutup bicaranya, Nad mengakui bahawa kadang kala perit apabila ditolak meskipun sudah melakukan yang terbaik. Jadi, pengajaran buatnya adalah untuk sentiasa percaya pada rezeki.

Memang hidup sangat watak Juweta!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Baby Jane

    February 2, 2021 at 9:34 pm

    Aku bukan jenis layan drama melayu. Dulu pernah sekali aku TERtengok Nad berlakon dalam drama apa ntah, aku kagum gila. Dia punya penghayatan tu fuhhhh meremang bulu roma. Baru ni TERtengok drama Takdir Yang Tertulis sekali lagi aku terpaku tengok lakonan Nad. Bagi aku la Nad memang sangat sangat sangat berbakat. Dalam Malaysia ni bagi aku 2 pelakon je paling berbakat NAD ZAINAL dan NABILA HUDA. Yang lain tu harap je lawa (kalau lawa la) tapi KAYU BALAK. Nasib la bukan Janna Nick or Diana Danielle yang berlakon, tak boleh aku imagine lakonan kayu diaorang tu bahahhahahahhahaha.

  2. Yasmin Yusoff

    February 2, 2021 at 9:01 am

    Nad zainal pilihan yg sangat tepat untuk watak juweta. Tahniah

  3. Shuhhh

    February 1, 2021 at 8:35 pm

    Janna Nick???? Berlakon keras… menjerit je all the way.. Diana Danielle berlakon nk control.. Tak kena lah dua dua tu..

    • tecit

      February 2, 2021 at 12:13 pm

      stujuuu. nad punye level lakonan was a hole lot different than them bothh. she’s another level hokayhhh.

  4. Anonymous

    February 1, 2021 at 8:28 pm

    Poor her underrated all the way…but she’s damn good so talented

  5. KIKU

    February 1, 2021 at 8:18 pm

    JANNA NICK? ALLAHU.. jauh lebih baik lakonan Nad ni, tak try hard utk dalami watak. Diana Danielle tu ok la, sama level Nad pandai berlakon.. but Janna Nick, aduhaiiii.. lamberttt lagi.

Loading...
To Top