Saya Nak Tengok Muka Orang Yang Bunuh Anak Saya – Ibu Adib

Trending

Saya Nak Tengok Muka Orang Yang Bunuh Anak Saya – Ibu Adib

Luluh hati seorang ibu apabila anak tercinta menjadi mangsa keganasan orang lain sedangkan tidak melakukan sebarang kesalahan.

Advertisement

Ibu kepada anggota bomba, Muhammad Adib iaitu Asma Aziz mahu mereka yang membelasah anaknya sehingga cedera parah ketika insiden rusuhan Kuil Sri Maha Mariamman dibawa ke muka pengadilan.

Apa yang mereka lakukan terhadap anaknya itu tidak dapat dimaafkan dan Asma mahu melihat sendiri muka mereka yang sanggup membunuh anaknya itu.

Saya nak tengok muka orang yang sanggup buat macam itu, sampai bunuh anak saya. Saya nak depa (mereka) dibawa ke muka pengadilan. Apa yang dilakukan itu tidak boleh dimaafkan.

Pada masa yang sama, Asma turut mengucapkan terima kasih atas keprihatinan yang diberikan oleh ramai pihak.Allahyarham Muhammad Adib seorang anak yang baik dan cukup rapat dengan keluarga. Malah, arawah seorang yang ringan tulang dan sering membantu keluarga.


Masih terlalu sedih mengingatkan kejadian yang terjadi kepada anaknya, Asma memberitahu beliau sekeluarga belum membuat sebarang keputusan sama ada mahu ‘menukar’ majlis perkahwinan Adib yang sepatutnya berlangsung pada Sabtu ini sebagai kenduri tahlil.

Sumber Berita  : Harian Metro

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...