Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Mohon Maaf Atas Kekhilafan – Shila Amzah

Abang Nara dah cakap dah mesti Shila Amzah teruja lebih ketika diumumkan memenangi Lagu Terbaik AIM19 sehingga tersalam cium tangan Sharnaaz Ahmad. Memang “heat of the moment”. Amboi terspeaking lagi Abang Nara nie.

shila amzah

Advertisement

Apa pun berkata kepada Mstar Online, Shila berjanji untuk berhati-hati lebih lagi di masa hadapan. Perkara tersebut tidak disengajakan olehnya. Kata Shila:-

Saya ingin meminta maaf atas kekhilafan saya itu. Ketika itu saya terlalu teruja dan pengumuman itu dibuat ketika saya berda di samping orang yanh saya sayang. Ia merupakan satu pengajaran buat saya dan saya bukanlah seorang yang sempurna

Betul tue tak ada orang yang sempurna. Kesilapan dilakukan untuk kita belajar daripadanya.  Abang Nara respek kepada Shila kerana pada ucapan kemenangannya, tak pernah lupa untuk mengucapkan terima kasih kepada “Shilalas”. Shilalas adalah nama gelaran buat kelab peminatnya. Semoga hubungan mesra antara Shila dan peminat akan terus berkekalan.

P.S: Lagi kekejaman Israel di Gaza.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

92 Comments

  1. joyah

    November 21, 2012 at 9:28 pm

    kahwin jela kak shila oi…

  2. oppagangnamstyle

    November 21, 2012 at 1:22 pm

    budak2 muda zaman sekarang ni harapnya rajinlah belajar ilmu akhirat..belajar agama..tahu hukum hakam..atau sekurang2nya belajarlah adab sopan..sbb menyedihkan bila tgk yg rajin bagi statement dalam Nara ni kebanyakan budak2 hingusan lagi..benda2 haram dan berdosa dianggap ringan..dari perkara2 yg kamu anggap ringan inilah maka akan tercetus perkara2 yg lebih berat seperti zina, etc (nauzubillahminzalik minta dijauhkan)..tu sebab org tua2 bagi bidalan ‘melentur buluh biar dari rebung’..supaya adik2/anak2 ini tidak menjalani dan tidak mempunyai nilai2 hidup yg ala2 jahiliyah..jgn lah sampai soal halal haram korang pakai langgar aje..apa nilainya hidup sebagai Muslim kalau sama aje mcm org kafir?

  3. kriskros

    November 20, 2012 at 4:13 pm

    bertudung tak bermakna seseorang itu baik/cukup ilmu agamanya/alim/etc..apapun tahniah dari saya sebab anda bertudung..cuma jagalah adab tata susila sebagaimana disuruh Allah..jaga batasan antara lelaki dan wanita..kalau sebelum kawen dah pegang2 macam2, lepas kawen apa ada bezanya? yg penting sekali, mengetahui bhw perbuatan anda berdosa..harapnya anda sedar bahawa anda sebagai seorang wanita muslimah tak boleh suka2 pegang2 lelaki bukan muhrim mcm tu..saya harap anda bukan sekadar minta maaf sebab takut peminat kutuk..kena takut pada Allah, bukan manusia..

  4. hamba Allah

    November 20, 2012 at 2:53 pm

    untung la salam..kire sopan lagi..dari nabil tu dulu…siap peluk cium bagai…dunia artis..mcam2…yg berlakon tu peluk cium..tido sekatil x der plak nak bising2…huhhh…

  5. Cikgu La

    November 20, 2012 at 12:52 pm

    dah biasalah tu… berat betul artis2 ni kalau dah popular.. kan lebih baik bawa makbapak dia.. dan kalau dah menang salam je tangan makbapak.. ni salam dengan orang yg belum sah ngan dia.. lepas beberapa bulan putussss….. sape yg malu…. sendiri mau hingat le shila… lelaki tak rugi apa.. awak je yg turun saham nanti…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top