Written by Bella | April 3rd, 2017

Tidak mahu isu beliau ke bilik hotel penyanyi Aishah Bujang pada jam 3 pagi untuk berbual selepas selesai memeriahkan sebuah acara di Singapura terus dikecam masyarakat, pelakon Johan As’ari tampil mengakui kesilapannya itu.

Saya memang berhajat nak berkawan dengannya. Tapi tak sangka pula keadaan lain berlaku apabila ada memandang serong pada Aishah pula gara-gara tersebar gosip ini. Dalam hal ini saya yang patut dipersalahkan. Saya tidak patut pergi berborak dengan Aishah pada awal pagi itu dalam keadaan yang mencurigakan.

Pada masa yang sama, Johan juga memohon maaf secara terbuka kepada Aishah atas apa yang berlaku kerana yakin isu ini sedikit sebanyak sudah mencalarkan maruah wanita itu.

Saya memohon kemaafan secara terbuka buat Aishah dalam hal ini jika gosip sebegitu menyebabkan dia tidak selesa. Saya perlu menjaga air muka dia. Sebagai wanita saya yakin pasti maruahnya tercalar apabila cerita sebegini muncul.

Menurut Johan, beliau juga bersedia untuk bertemu empat mata dengan Aishah sekiranya masalah ini terus berlanjutan kelak.

Ok lah tu, sekurang-kurangnya Johan sudah mengakui kesilapan beliau dan turut memohon maaf kepada Aishah. Harapnya, selepas ini Johan lebih berhati-hati agar tidak menimbulkan sebarang rasa curiga dan fitnah lagi.

Sumber Berita : Utusan Malaysia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 responses to Saya Mengaku Salah Pergi Ke Bilik Aishah Pada Jam 3 Pagi – Johan As’ari

  1. Bbycumil says:

    Pelik..buka aib sendiri..lain la kalo org tanya..cheapnya cara nak naikkan nama

    20

    0
  2. enot says:

    Kalau dah tak tahan sangat, lancap le dulu. Ni tak gi bilik tu unutk apa? Mesti nak tutuh lubang minah tu. Bias le tu peragai orang melayu islam

    5

    2
    • b_rua says:

      Apakah peranan JAIS dan segala institusi islam sekarang ni….beliau telah mengaku terang-terang berkhalwat, kenapa keterangan beliau tak di ambil, kenapa tak ditangkap? Sungguh hypocrite!!!! Mana lebai-lebai yg suka menghendap orang? Adakah hanya orang yg sudah berkahwin sahaj yg ditangkap?

      Saya rasa cukai yg dikutip kerajaan tak sepatutnya disalur kepada jabatan isalm yg hanya membazir duit rakyat. Keluarkan statement dan tangkap!!

      3

      13
    • getokak says:

      Kalau kau orang kaya, jabatan agama islam tak masuk sebab mereka hanya beri tumpuan kepada hotel budget je. Jadi kalau nak main gi la hotel lima bintang, sebab security diorang ketat dan tak boleh sebranagan orang masuk nanti kena saman di mahkamah, terlodeh serban nak bayar saman. Ataupun ikut jejak orang kaya, gi luar negara dan mian sepuas-puasnye, bukan kena tangkap pun sebab di luar negara, diorang respek privacy orang.Yg mangsa hanya orang2 miskin yg nak melepaskan nafsu di hotel murah. Jangalah undi PAS atau UMNO kalau nak hidup bebas

      12

      32
    • Azalina says:

      Tak baik cakap macam tu. Orang macam johan ni la perempuan kena jadikan bf. Handsome, pastu x lepas tngan bila ada gosip macam ni. Sanggup mengaku salah. Susah nak jmpa laki bertanggungjawab macam ni sekarang

      3

      2
  3. aku says:

    boooooooooooooooo…..boooooooooooooooo

    2

    0
  4. Anonymous says:

    aishah ckp ada org lain jg dlm blk tu.tp dr gaya statement johan ni mcm mrk berdua ja

    5

    5
  5. khalid says:

    mau berkawan,berkenalan kena ka gi bilik hotel org kul 3 pagi? tau la bkn korang dua ja sana tp beramai2..ko belajar agama sampai di luar negara tp masih bangang lg.. jgn buat benda yg boleh timbulkan fitnah, rasa curiga org lain

    18

    0
  6. tarabas says:

    dua2 plan nak up..tu yg cipta gosip..
    tp hasil ciptaan mereka x memberansangkan..so ni tgh cuba plan b plak..
    tetiba je ngaku salah..
    keh keh keh kehsian

    6

    0
  7. ty says:

    mantapnya susu tu,nak kepit batang boleh tak?

    2

    0
  8. lalalalala says:

    ingt lg masa AF rasanyaa aishah tu org x dk berada.. masa dia kat af rasanya dia sopan sikit bila tengok pic d atas cm x percaya plk hamboi seksinyaaa

    2

    0
  9. Pemerhati says:

    dulu dia kejar lana, pastu skrg dia nak aisyah. Ehmm apa yang sama utk kedua2 wanita tersebut? Dada saiz D aum2.

    1

    0
  10. Anonymous says:

    apa2 sajalah johan……x kuasa nak ambik tau….

    2

    0
  11. Anonymous says:

    geduak besar giler,tu yang tak tahan kot?

    1

    0
  12. Anonymous says:

    masa tu pakai boxer ke atau takde langsung? mesti keras sbb sejukkkkk

    1

    0
  13. BB says:

    Nampak BIG BREAST (BB)…mata pun terus JULING..hahahaha

    1

    0
  14. AAK says:

    Poyo. Mamat acah² alim.

    3

    0
  15. wateva says:

    Utk pengetahuan korang, johan ni mmg short circuit sikit. Aku tau la aku kenal dia. Blajar agama pegi skolah pondok sblom jd artis lg. Masuk kelua masuk kelua still perangai still lagu ni. Mcm otak x bape berfungsi.

    1

    0
  16. pening tengok gelagat artis ni says:

    ritu kata takde gi bilik skg pegi plak…aduss putaq belit…

    0

    0
  17. anon says:

    org yg kononnya mengaku pernah bersekolah pondok pergi ke bilik perempuan pagi2 buta?? tak lojik betol. Tak sabar ke nak tunggu keesokan harinya ke… Jantan miang, wat malu je….taulah bodi perempuan tu mantop.

    0

    0