Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Memang Terkena Penyakit Misteri – Wawa Zainal

Baru sahaja dinobatkan sebagai Artis Baru Wanita Popular di ABPBH2012, Wawa Zainal telah pun berkongsi cerita mengenai penyakit misteri yang menghantui dirinya. Seram jugak Abang Nara membaca kisah Wawa Zainal. Terasa macam membaca novel seram pulak.

wawa zainal

Advertisement

Sedikit sedutan kata-kata daripada Wawa Zainal mengenai penyakit misterinya yang dikeluarkan di BiPop semalam:-

Semuanya berpunca daripada kakak. Benda itu singgah sekejap dalam badan saya. Apabila benda itu masuk dalam badan, saya bercakap atau berinteraksi menggunakan suara orang lain. Saya sendiri tak tahu apa benda yang masuk dalam badan saya itu, ada yang cakap keturunan. Adik beradik yang lain kena sekejap-sekejap, cuma kakak saya yang sulung itu, dia paling lama terkena penyakit ni, lama dia menderita.

wawa zainal

Kalau ikut pengetahuan Abang Nara, mungkin benda itu dipanggil saka. Kesian Wawa Zainal. Sampai tak ada selera makan dan kurus kering dibuatnya. Nasib baiklah sudah semakin pulih selepas berubat dengan ustaz. Yang seramnya kalau benda itu ada dalam badan Wawa, suara yang keluar seolah-olah suara bayi, suara makcik atau suara pakcik. Takut kan?

wawa zainal

Advertisement

Semoga satu hari nanti benda itu akan hilang dan tidak menganggu Wawa Zainal lagi. Abang Nara tengok Wawa pun dah makin ceria. Siap boleh video Gwiyomi lagi. Comel sangat!!!

Teruskan keceriaan anda dan semoga karier anda akan terus berkembang maju selepas ini.

P.S: Ada Cara Berhenti Merokok Paling Mudah?? KLIK GAMBAR INI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top