“Saya Memang Pantang Orang Tak Pandai Hormat Orang Tua Ni” – Sherry Ibrahim

Hiburan

“Saya Memang Pantang Orang Tak Pandai Hormat Orang Tua Ni” – Sherry Ibrahim

Semalam, tular sebuah video yang membuat ramai pihak berasa marah dengan seorang usahawan jenama tempatan apabila dia menyampaikan nasihat dan kata-kata motivasi kepada seorang warga emas dengan cara yang salah dan biadap.

2 years lalu

Gara-Gara Tular Video Individu Kurang Ajar, Fedtri Yahya Tampil Pertahan Wanita Kedah

Advertisement

Tidak terkecuali, pelakon Sherry Ibrahim turut meluahkan rasa berang dan kecewa dengan kebiadapan usahawan tempatan yang bersikap kurang ajar terhadap seorang warga emas di sebuah pusat transit gelandangan di ibu negara.

Saya memang pantang dengan orang yang tak pandai nak menghormati orang tua.

Luah Sherry di dalam hantaran Instagramnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sherry Ibrahim (@sherryibrahim)

Dalam pada masa yang sama, pelakon yang terkenal dengan drama Teduhan Kasih itu meminta agar usahawan tempatan di dalam video tersebut segera mengubah sikap dan belajar untuk menghormati orang tua.

Sherry IbrahimSumber : IG Sherry Ibrahim 

Difahamkan kejadian tersebut berlaku di pusat transit gelandangan di ibu negara dimana usahawan terbabit hadir untuk menyampaikan sumbangan. Video tersebut tular di media sosial sehinggakan nama usahawan itu trending di Twitter.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik. 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...