Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Masih Waras Dan Boleh Berfikir – Fiza Halim Nafi Gunakan Makeup Ketika Solat

Sejak bernikah tahun lalu, lama juga kita tidak mendengar sebarang khabar mengenai aktres Fiza Halim.

Advertisement

Baru-baru ini, nama beliau mula diperkatakan apabila ada netizen yang mendakwa beliau memakai solekan ketika sedang solat menerusi sebuah foto dirinya memakai telekung dan sedang duduk di atas sejadah yang dikongsikan di Instagram.

Walaubagaimanapun, Fiza menjelaskan beliau masih lagi waras dan tidak mengenakan sebarang solekan ketika beribadah.

Tidak dinafikan Fiza sememangnya mempunyai rupa paras yang cantik sejak dahulu lagi dan lebih manis selepas beliau bertudung. Mungkin kerana itu juga tercetusnya salah faham berkaitan foto tersebut.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 Comments

  1. nano

    January 30, 2018 at 2:25 pm

    cuma nak bagitau i pakai makeup time solat (lepas angkat wuduk terus siap2 makeup & pakai tudung) mekap berkenaan tiada unsur najis yang boleh membatalkan solat dan tak berlebihan pon.

  2. Anonymous

    January 30, 2018 at 11:42 am

    huuhh iyaa kot2 last perkataan kau kecam org, Allah cabut nyawa tak bagi warning huhu dah masuk kubur tingal sorg2 ingat2 punya ingat apa aku sebut akhir hayat aku ehh ohh aku hina si pulan bin pulan masa toh aku typing2 kat blog bang nara..aku tak sebut kalimah Allah haruu weyyy jdi seramm…huhuhuu

  3. sje je

    January 30, 2018 at 8:29 am

    semua bnda nk dikecam… klau solat bole je pakai mackup..lain la mackup yg korg pakai 2 ada unsur haram…yg penting rukun solat cukup maka sah le solatnya… smpai nk isukan bnd2 yg lepas dia buat dah mcm korg 2 maksum sgt la…setidak2nya dia sempat berubah..kita mati pun xtau bila silap2 tengah syok2 kecam org, Allah tarik nyawa 2, xdan nk mntak maaf/berubah….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama