Written by AbangNara | August 26th, 2014

Status Erma Fatima sebagai isteri pertama kepada Bade terus menjadi tanda tanya orang ramai. Mana tidaknya, pelbagai desas-desus dan khabar angin bertebaran sejak kebelakangan ini. Ada yang menyatakan Erma akan memfailkan penceraian tidak lama lagi. Ada yang kononnya Erma dan Bade dah tidak tinggal sebumbung dan hanya menanti saat untuk berpisah. Macam-macam versi yang ada sampai mengelirukan orang ramai.

erma fatima bade

Untuk menghilangkan kekeliruan ini, Erma Fatima sendiri telah tampil menerusi Berita Harian untuk menjelaskan status perkahwinannya dengan Bade. Alhamdulillah mereka berdua masih suami isteri. Kata Erma:-

Saya masih isteri kepadanya. Kehidupan saya seperti biasa. Seperti saya tekankan sebelum ini, kehidupan Bade dan wanita itu tak ada kena mengena dengan saya. Jadi tiada isu yang perlu dibangkitkan lagi.

Saat ini hanya Tuhan saja yang menentukan segala-galanya. Saya akan cuba bertahan selagi terdaya. Tapi andai Tuhan sudah tentukan kami tidak bersama, bermakna Bade bukan untuk saya.

erma bade

Semoga Erma diberi kekuatan untuk terus bergelar isteri kepada Bade. Rasa rugi pula jika bercerai lebih-lebih lagi apabila Erma sendiri telah memberi kebenaran kepada Bade untuk berkahwin lagi. Semoga ada hikmah atas segala ini. Yang pasti, besar pahala Erma kerana mengizinkan suaminya memadukan dirinya. Semoga ganjaran syurga menanti Erma di sana kelak. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 responses to Saya Masih Isteri Bade – Erma Fatima

  1. Anon says:

    tabahlah Erma..harap kasih sayang Bade tidak senget ke sebelah nun saja. sudah nyanggup berbini dua sikap adil itu wajib ada. jgn hnya tau mgharap para isteri berbaik2 tp suami lah yg sepatutnya bijak bertindak adil seadilnya hingga para isteri tak merasa terpinggir. nk berkawen ramai bkn hnya duit mnjadi ukuran tp yg paling penting adalah sikap lelaki itu sndri.mampukah berlaku adil seadilnya pada para wanita yg sudah redha bermadu itu?

    0

    0
  2. nok gebuzzz says:

    saya doakan rumahtangga kak erma baik2 sahaja…..sabar jer la…

    0

    0
  3. tabah erma, insyaallah ade hikmah disebalik kejadian.

    0

    0
    • minah jambu idop umno ! merah biru says:

      minah jambu doa kan agar erma dapat suami yg lebih baik dari bade di masa akan datang..

      0

      0
  4. indah harlina says:

    skrg ni mmg masa lelaki suka permainkan perasaan perempuan ke

    0

    0
  5. bedah bedot says:

    Saudari Erma, semoga tabah dengan ketentuan Tuhan, perkara yang tidak diingini oleh setiap wanita sebenarnya iaitu berkongsi kasih. Walaupun bertahun menyemai kasih, isteri yang setia di sisi, suami tetap boleh beralih arah.

    0

    0