Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Masih Ada Kudrat Untuk Tidak Meminta Sedekah – To’ki

Kalau Abang Nara jadi To’ki memang confirm Abang Nara sedih tahap 7 petala langit. Mana taknya, kena chop jadi peminta sedekah. Bagi seseorang yang masih mempunyai kudrat untuk mencari rezeki, itu merupakan satu penghinaan yang amat tinggi. Tuduhan tersebut wujud hanya kerana To’ki sering kelihatan berada di Pasar Borong Selayang. Sedih tak?

toki peminta sedekah

Advertisement

To’ki yang dihubungi oleh wartawan Mstar Online melahirkan rasa kekesalannya dan kecewa apabila difitnah sebegitu rupa. Kata To’ki:-

Saya masih ada kudrat yang diberikan oleh Allah untuk bekerja dan mencari sesuap nasi tanpa perlu meminta sedekah daripada orang ramai. Pihak yang menabur fitnah sedemikian sangat kejam tanpa membuat sebarang usul periksa terlebih dahulu.

Tapi Abang Nara paling suka ayat ini daripada To’ki. Memang sempoi.

Salah ke saya nak ke pasar borong hanya kerana saya ni artis? Tetapi apabila orang dah mengata saya ni peminta sedekah, apa yang boleh saya buat?.Biarlah orang nak kata apa pun kerana masa saya susah tiada siapa pun yang datang memberikan bantuan. Saya tak kisah semua tu.

Yang bertambah rasa respek Abang Nara kepada To’ki ialah dia telah memaafkan mereka yang mereka cerita karut ini. Kalau dah legend tue memang legend jugak. Semoga selepas ini To’ki akan terus mencari rezeki dengan kudrat yang ada pada dirinya. Harap-harap adalah stesyen TV atau radio yang akan menjemput To’ki untuk membuat persembahan. Rindu pulak nak dengar suara mantap To’ki.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

80 Comments

  1. izz

    May 27, 2012 at 10:22 am

    dgr citer dia beli obat kt sana

  2. Anak Jati Selayang

    May 25, 2012 at 11:42 am

    hurmmmm..

  3. anak jati selayang

    May 25, 2012 at 11:38 am

    nak ckp lebey2 payah…kalo empunya badan da ckp camtu nak wat camner…lihat jer laaaaaa…

  4. meeradriana

    May 24, 2012 at 6:26 pm

    Salah ke dia g pasar borong??

    • Bosan

      May 25, 2012 at 4:12 am

      Tengok muka pun tau… 2×5 dg saipul apek

Loading...
To Top